Dipje

Ik zit serieus al een week of wat in een dip, geen writersblock ofzo, maar gewoon persoonlijk. Ik voel me niet zo lekker, beroerd zelfs.
Naar en rot....
Probeer mn best te doen door veel van het goede te doen.
Je weet wel, groentes eten, fruit, sapjes, vroeg naar bed, wat leuke gezellige boekjes en blaadjes lezen.Wandelen, en weetje, niks hielp. Ik bleef me naar voelen.  Warme chocolademelk....chocola...
Maar het lukte me deze week gewoon even niet.
Bah.
Maar gelukkig, een nieuwe week een nieuwe dag, nieuwe kansen, en zeg nu zelf, als je beneden komt en er staat zo'n prachtig bouwwerk op je te wachten -dan kun je wel huilen -wat een  zooi word je toch helemaal blij?

Reacties

  1. Soms valt het allemaal gewoon niet meer, maar je weet. Het gaat wel weer voorbij en je doet het al goed met die sapjes enzo. Powerfood proberen, buiten komen kan ook helpen (of net niet: soms is de zetel gewoon fijner).
    Ik hoop dat je dipje snel voorbij gaat. Want het voelt natuurlijk niet fijn.
    En weetje. Ik heb dezer dagen ook ongelooflijk veel zin in chocolade dus misschien is het door de herfst ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij heeft geweldig zijn best gedaan in ieder geval.

    Hoop dat je dipje weer snel tot het verleden behoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blergh, rottig, zo'n week. Een mooie nieuwe week gewenst met veel energie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, naar voor je! Hoop dat je snel weer jezelf bent. *smak*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och arme, hoop dat het niet te lang duurt. En wat een prachtige bouwwerken, wie wordt daar nou niet blij van, hij mag nog spelen.Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vreselijk zo'n week! Hou je taai en ik hoop dat deze week anders is. Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jekkie, soms is het er ineens en is het ook zo weer weg. sterkte hoor met je dip,.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend voor je! Ik kan me je blijdschap bij zoon's bouwwerk goed voorstellen! Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend voor je! Ik kan me je blijdschap bij zoon's bouwwerk goed voorstellen! Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk