Een fris begin

 Beetje vreemd weer, zo na een lange tijd toch weer eens wat te doen met mn blog. Natuurlijk ben ik het bloggen nooit vergeten, noch mijn blogmaatjes. Bij voorkeur deed ik regelmatig nog even een rondje bij mijn meest favo-bloggers. Maar waarom dan zo lang niks geplaatst? Beetje een combi aan factoren, wat in het kort hierop neerkwam, ik was echt te druk, en gunde me er geen tijd meer voor.

Maar ik miste het wel, bijna daaglijks iets te schrijven, maar als ik iets doe, dan wil ik het ook echt doen, en niet wat halfslachtig. Daar had ik geen zin in, en iedere blogger weet, het kost wat tijd en inzet om je blog echt leuk bij te houden. En als je het dan een tijdje niet gedaan hebt, dan ebt de zin weg, dan komt er een soort van gekke zelfverzonnen drempel bij om weer te beginnen. Vervolgens ga ik weer aan van alles twijfelen, moet ik onder een nieuwe naam een echt fris en nieuw blog beginnen net zoals sommige van ons regelmatig doen? Maar ergens hou ik ook wel weer erg van min oude naam, vreeeeeemd....

Maar voor mijn gevoel heb ik er nu weer ruimte voor in mn hoofd in ieder geval, we zullen zien, want ik heb het eerder gedacht namelijk. Maar dan kwam ik na geloof ik een of twee blogjes weer in een enorm hectische fase van het leven en gunde ik mijzelf de tijd niet voor mijn eigen hobby, klinkt zielig maar dat is zo niet bedoeld, dat is gewoon zoals het leven soms gaat. Het leven is niet altijd rozegeur en maneschijn, en dat is ook goed. en denk nu niet meteen dat het hele enge vreselijke dingen waren, welnee het war een periode gewoon teveel van alledaags tijd en energie opslurpende activiteiten, met een andere baan, een studie, en weer een andere baan, dan weer die corona-shit(sorry) waardoor ik wel ehm veel dingen aan mijn hoofd had.

Deed ik dan geen enkel leuk ding???? Jahwel hoor, zij die mij ook op bv de insta volgen weten dat ik ook echt zat leuke dingen heb gedaan en zelf ben ik nogal dol op de ukelele lessen die ik bij uked.nl online volg, echt een super aanrader hoor, en jah dat kost ook tijd.

Maar ik ben er weer en ik zeg bij deze, tot zeer zeker snel, ik ben van plan minstens drie keer per week blogjes te schrijven en plaatsen en dus zeg ik na deze eerste drempel van weer beginnen genomen te hebben...

De beste wensen voor iedereen en maak er een mooi jaar van!

Reacties

  1. Jij natuurlijk ook een heel mooi en gezond 2021 gewenst. En wat leuk dat je ook weer bent gaan bloggen, heel langzaamaan zie ik steeds meer oud bloggers terugkeren. Ik kom weer gezellig mee lezen, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, leuk weer. Het lukt mij niet om het weer op te pakken, heel gek. Misschien beleef ik niet voldoende! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Ordelijk