De pisang

De vakantie is weer voor bij eindelijk iedereen even van de vloer, en tijd voor mezelf en een blogje.
Alhoewel de man tegenover me zit aan tafel, want op maandags werkt hij vaak thuis, wat lekker is, want dan gaat hij ook met de 2 jongsten naar de zwemlessen, in de namiddag. ( zijn normale thuiskomtijd is vanaf 1930 uur op andere werkdagen. Dus gezellig is het wel).
Verder was ook ikzelf wel vrij in de vakantie, maar door het slechte weer, veel regen en hoestende en hangerige kinderen, hebben we eigenlijk niet veel "gedaan" . Vooral heel veel lego over de vloer en heel veel geknutseld, en spelletjes gedaan, ganzenbord, want ik speel uit principe geen mensergerjewel.
Er bestaat een gevaar dat het wel haast een kookblog lijkt, maar deze was zo verukkeluk dat ik hem even MOEST delen...
Oh en zo gemakkelijk , de jongste dochter en de man kunnen de was doen in deze ;-)
 

En het schijnt, dat als je hem een dag of wat laat staat de smaken nog lekkerder en intenser worden.
Helaas red hij dat bij ons thuis nooit. Dus of dat waar is?


Met dank aan collega D. die me dit recept apte 
Ik deed ongeveer de helft minder suiker en 2 flinke bananen. 

Reacties

  1. Ik vind je herfstvakantie gezellig klinken! Het is ook helemaal niet nodig om altijd maar van alles te ondernemen.

    Het brood ziet er lekker uit.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, heerlijke uitvinding is dat toch! Ik gebruik alleen nooit vanillespul voor mijn bananenbrood, wel soms noten erdoor, en laatst, toen ik weinig eieren meer had, een klots yoghurt, naast een ei en de rest... Mrs. H te B

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig dat recept; zuid-afrikaans-kookboek?
    Misschien moet je er de volgende keer gewoon twee maken. Een om meteen op te eten en de ander voor de dag erna, dan weet je of ze de tweede dag nog lekkerder smaken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm lekker, ik ben ook weer blij dat iedereen vandaag pas! Weer van de vloer is ;-) even rust ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog nooit gemaakt, misschien eens doen. Ik maakte ooit geheel verantwoorde banaan/muesli koekjes dat was wel zo smerig dat ik nog een beetje aarzel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk