Een potje zomergeluk

De grote reuzekinders begonnen wat te knorren en te morren, waarom is er nooit meer lekkere JAM(hiermee bedoelen ze zelfgemaakte)?
Die is na deze behoorlijk lange winter echt helemaal op.
U moet weten, wij kopen dan namelijk altijd vieze jam, aardbei,fromboos etc, uit...de winkel, he, hoe walgelijk zeg, desondanks gaat het wel zo op, want ja, als er niks lekkers is....
Met de rabarber uit de tuin word het dit jaar niks, hij is namelijk gewoon helemaal verdwenen.Ik heb zo mijn vermoedens....
Ook de aardigebeitjes uit eigen tuin zijn er helaas door het koelere weer nog niet echt in overvloed, maar...... onze groenteboer had beide ruim liggen.
En gisteren werden de eerste potjes instant zomergeluk, aarbeienrabarberjam gemaakt en terwijl ik er mee bezig was, kwam oudste zoon net thuis en die gaf een gelukzalige zucht; Mam wat ruikt het hier heerlijk, ik ruik toch zeker JAM?
En daar werd ik acuut helemaal blij van, en natuurlijk heb ik meer potten dan deze gemaakt, maar er moest natuurlijk flink geproefd worden, door iedereen.

Reacties

  1. Ik denk dat deze potten ook zo weer leeg zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmm. Heerlijk. Zo een paar verse potten. Daar kan je van genieten hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker zeg!!
    Als je hiermee het mooie weer niet lokt, dan weet ik het ook niet meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mjammie, jammie.
    Heb je berichten over je dip en zelfbeeld wel gelezen maar had toen weinig tijd en wist ook niet veel te zeggen, veel hadden al zinnige dingen gezegd. Ik vind jouw blog echt heel leuk om te lezen, je bent volgens mij een heel leuk iemand. Laat je niet ondersneeuwen en je komt er vast weer sterker uit, uit dit alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mmmmmmm heerlijk. En heel herkenbaar ook met de appelmoes trouwens..... hahahaha.......
    gr pdepooh

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hm, ja lekker! Ben net aan mijn laatste pot zelfgemaakte jam begonnen. Morgen of op z'n laatst overmorgen ga ik weer beginnen .....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk