een beetje mot

Als ik zo weer een tijdje nachtelijke diensten heb gehad en ik als een soort van nachtvlinder, ook wel de MOT genaamd leef, begin ik me na een aantal dagen, of eigenlijk juist nachten zelf echt ook een beetje mottig te voelen.Ik fladder wat onsamenhangend mn huishouden door, want door slaaptekorten ben ik niet meer zo vlot en energiek en rap als anders, en ook ehmmm  heb ik minder zin om me wild woest op het huishouden te werpen, dus dat is ook een beetje....  mottig aan het worden.
En zo met de deur lekker lang open s avonds, heb ik en mijn huis blijkbaar een dierlijke aantrekkingskracht want er vliegen hele hordes motten en muggen bij ons naar binnen, die manlief met stofzuiger ehmm opruimt, maar de volgende dag vind ik altijd nog exemplaren, hangend aan plafond en muren ( het klinkt hier ondertussen als een soort van griezelgrot ) die zich hebben weten te verschuilen.( manlief even doortrekkend naar de oudheid zou beslist een slechte jager geweest zijn, daarover wellicht eens een anderblogje met ehmm leuke voorbeelden)
Grrrrrrrrr en in de nachtdienst kan ik juist daar weer minder goed tegen AAAAARRRGHHHHH
Nou dan nu eerst maar eens kijken of ik de slaap kan vatten dan jaag ik morgen de motten wel weer na.

Reacties

  1. Gisteren hier een huis vol dode libelles?!

    Maar die griezelgrot van jou klinkt wel erg aantrekkelijk! Snap best dat je daar niet in slapen kunt, haha.

    Toch: welterusten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien 'ns een hordeur overwegen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het stoer van je dat je nachtdiensten zo goed combineert met je gezin! Ik kan me voorstellen dat je van slaapgebrek soms wat 'mottig' wordt.

    Bedankt voor je reactie op Huisvlijt, en dat je niet ging zeuren over het feit dat het behalve een logje ook een advertorial was.

    Mensen kunnen daar soms zo venijnig over doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben last van mieren en mieren en mieren....
    Slaap ze!
    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach ja, hier ook altijd vliegen in huis, maar motten nog nooit gehad, hihi succes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij moeten ook nog iets van een hordeur. Maar met poezels kunnen we beter zo'n kralenketting o.i.d. nemen.

    Sterkte jij, mottige jij met al die nachtdiensten (ik zou het niet kunnen, weet ik zeker!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog één avondje en dan jaag je al die mottigheid weer de deur uit.
    Ik vind het knap dat jij dat volhoudt en nachtdiensten en een druk gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hier vinden wespen steeds een weg naar de keuken.nu al... help...
    jammer dat je je zo mottig voelt..kan t me wel voorstellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk