Tuinsetje

In onze tuin stond een soort van pipi langkous-achtig bij elkaar geraapt zooitje stoelen en een grote houten tafel, met gat in het midden voor de parasol.
Ik was er best happy mee, omdat IK het gezellig vond, sommige zouden het lelijk en vreselijk on-stylisch vinden, nou ook dat klopt :-)
Maar eerlijk is eerlijk de ene stoel na de andere begon het uiteindelijk op te geven, of bijna....dus ik moest wat anders.
Nu zat vooral mijn oudste zoon enorm te jubelen over leuke loungestejes in de tuin.....zjucht, zjucht....na ongeveeer ene jaar zjuchten, besloot ik in een aanval van waanzinnigheid eens te gaan kijken en wat ik zag was prachtig hoor! Ik zag pinterest-waardige setjes en de allerleukste opstellingen....maar ik kon geen keuze maken.
Nog weer wat weken later, ging ik nog eens kijken met  de drie jongsten. En vonden we er een, die voldeed aan de meeste eisen, niet een te lage zit, want dan krijgen we mn moeder er nooit meer uit getakeld, met haar versleten heup. En zelf vind ik heel laag zitten ook minder fijn :-)
En ik wilde een grote soort eettafel erbij zodat we tenminste lekker vaak eraan buiten kunnen eten, daar ben ik dol op.
Nou ik nam hem meteen mee, in een aanhanger  geleend van het bedrijf, maar thuis gekomen bleek hij net niet te passen.
KAK
Of eerlijk gezegd paste hij net wel, als ik tenminste mijn halve tuin, mijn heerlijk woeste struik, waarachter ik me heerlijk beschut voel, en die gonst van de hommels weghaalde.
Maar goed, ik ben nu dus een beetje in de fase van de nieuwe kamerjas ...... en wil nu de hele tuin renoveren.
Geintje, dat zou mijn oudste zoon wel willen, ik pas mijn wilde bloem en struikgewas gewoon wat aan hahahahahahahaha

Reacties

  1. oeps,tja keuze,s maken dan he,maar als het lukt met een beetje inkorten,dan dat doen zou ik zeggen,succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lekkere set gaat veel plezier geven. Prop 'm erin joh! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan maar wat aanpassen, hopelijk heb je er veel plezier van.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk