Verdriet

Hoe raar ben ik, dat ik nog een keer met de telefoon van mijn ouders/ouderlijk huis mijn eigen huisnummer bel, zodat als ik thuis kom, hun nummer nog een keer zie staan op mijn nummer melder.
Voor de laatste keer.
Afgelopen weken waren zo druk, met de zorgen om mijn beide ouders, mijn vader is (toch nog) onverwacht overleden en mijn moeder kan zonder hem niet meer zelfstandig wonen, vanwege de ziekte Alzheimer.
In een klap, is alles weg. Daar.
Natuurlijk hebben we mn moeder nog (gelukkig wel zeg), maar neem van mij aan dat zo moeilijk als je denkt dat het is om je hartelapje naar het verpleeghuis te brengen.....het is nog 100 x moeilijker.
Lamgeslagen en leeg, verdrietig en heel erg moe, zo voelen wij ons allen hier eigenlijk.

Reacties

  1. Ach wat verdrietig. Veel sterkte gewenst.
    Dikke knuffel.
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een moeilijke tijd maak je door. En zo'n telefoontje naar jezelf, bitterzoet... Heel veel sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd met je vader en wat verdrietig dat je moeder nu niet meer thuis kan wonen, ja dan is je ouderlijk huis in één klap weg, heel heel veel sterkte hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach jeetje wat verdrietig! Gecondoleerd met het verlies van je vader. En sterkte, heel veel sterkte de komende periode, ook met je moeder. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gecondoleerd en een dikke knuffel vanaf hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat vreselijk verdrietig is dat allemaal. Heel veel sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och, wat een nare gebeurtenissen. Je kan niet veel doen dat het allemaal maar over je heen laten komen. Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat verdrietig allemaal. Gecondoleerd en heel, heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leef met je mee Sillie. Zo iets raakt zo aan de wortels van je bestaan. liefs van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och Sillie, dat is ook niet niks zeg! En dat allemaal tegelijk. Ik voel met je mee! Hou vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gecondoleerd met het verlies van jullie vader en opa ,sterkte in deze moeilijke tijd.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gecondoleerd allemaal. Veel sterkte en liefde in deze moeilijke tijd.
    petradepooh

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sorry dat ik nu pas reageer. Nog gecondoleerd met het overlijden van je vader. Mijn vader is op 9 maart overleden, dus ik voel me een beetje met je verwant .....
    Sterkte met alles wat nog staat te gebeuren voor wat betreft je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel lang lees je geen blog.
    Dan ga je weer wat bekenden opzoeken en zie je dit.
    Alsnog wil ik je heel veel sterkte wensen.
    Ooit hadden wij ongeveer dezelfde situatie ( mijn moeder stierf, maar vader kon niet in het bejaardenhuis blijven en moest naar een verpleeghuis), en nog maanden lang deed het pijn om mijn vader daar te zien.
    Veel sterke met het verlies van je vader.
    Maar ook veel sterkte om je moeder in een gesloten afdeling te zien en daar op te gaan zoeken.
    Wat fijn dat ze nog af en toe met jou of je broer mee naar huis mag.
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk