Een tijdje stil

Het was een tijdje stil op mn blog, soms heb je dat even. Dat er in het daaglijkse leven zoveel dingen tegelijkertijd spelen en gebeuren, dat ik gewoon even een time-out nodig had, even los van bloggen en ook een tijdje eindelijk die stapel boeken uitlezen die alsmaar groter werd, omdat ik er gewoon geen tijd meer voor had.
Of moet ik zeggen geen tijd meer voor nam, want dat is het vaak, dan laat ik mijn tijd opgeslokt worden door andere dingen.
Maar ik kan nog niet zeggen dat de hele stapel weggelezen is, maar een groot deel wel en ik ben weer hier, en van plan met frisse zin verder te gaan met bloggen, gewoon omdat ik dat ook zo leuk vind om te doen.
Ohjah en het regent en hagelt ook weer, niet tegeloven, dus voorlopig zitten we met zn allen weer een weekje binnen, met de kachel aan op 24 graden zodat ik toch nog een bijna-zomers gevoel krijg.
Ah jah en ik miste jullies allemaal ook hoor!

Reacties

  1. Soms gebeurt dat gewoon, maar fijn dat je er weer bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer bent!
    Ik herken het, lezen op blogs vergt minstens zoveel tijd als schrijven. Dan is het of blogs lezen, of boeken lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ja zo gaat dat soms, fijn dat je er weer bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tja dat ken ik,maarree kachel aan?het is vandaag prachtig weer hoor,niks kachel aan,lekker buiten zitten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk