Vreemde voorwerpen

Al enige jaren geleden besloot ik geen keukenpapier/rollen meer te kopen. Alles kan ook met gewone uitwasbare en herbruikbare doekjes gedaan, en daar had ik er bergen van, varierend van microvezeldoekjes tot stapels en staples spuugdoekjes van toen de jongsten nog echte kleintjes waren. 
Dus.....zo gezegd, zo gedaan, werkelijk nog geen dag gemist dat keukenpapier.
Maar laatst toen ik eens de weekboodschappen deed omdat de man het niet gedaan had in het weekeinde wegens druk bezette dagen. Zag ik mijn kans schoon en gooide bij de LIDL tijdens xl weken snel 2 xl pakken wc papier in mijn kar. (voorraad is altijd handig)
Bleek het bij thuiskomst en stuktrekken der verpakking keuken- papier te zijn wat zich vermomd had als
wc papier. (Om even te delen dat het echt zo was, meld ik even, dat de moeder van een der vriendinnen van oudste dochter hetzelfde was overkomen, de pubers lagen helemaal flauw van het lachen op de bank).
En toen de jongste dochter twijfelend hardop vroeg wat voor papier dit was, is het wc-papier voor dikke billen? Het zijn geen doekjes voor je neus, wat is dit voor gek papier??
Wist ik het weer zeker, het volslagen overbodig :-)
(gelukkig gebruikt mijn moeder het wel en zo ook een vriendin dus al die rollen gek papier zijn toch nog ergens terecht gekomen)

Reacties

  1. hahaha dat zou mij ook kunnen overkomen :)
    ik gebruik ook al tijden geen keukenrol (meer) en ik mis het ook eigenlijk nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, voor heeeeeele grote boodschappen!
    Zet me trouwens wel aan het denken wat betreft doekjes en papier enzo.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha! Wat een heerlijk verhaal!! Hier ook die doekjes niet meer, maar moeders gebruikt ze dacht ik zowat een rol per week! Nou zeg ik je.. oude stempel, vastgeroeste gewoonten? ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wahahaha ik had er gewoon de billen mee geveegd hoor, lekker groot vel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wij eten dat papier hier zo ongeveer. En dan nog elke dag weet ik hoeveel doekjes in de was. Over proper gesproken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik gebruik het weer sinds kort,ik had het ook nooooit maar nu vind ik het toch wel erg handig hoor,we gebruiken het niet dagelijks maar wel wekelijks zeg maar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk