Superstunt

Vorige week ging ik, met mijn moeder boodschappen doen, in "haar"supermarkt dus en wat zag ik daar? Hele kopstellingen gevuld met spuitslagroom en chocolademelk. Nu viel mij de chocomelk eerst niet op en staarde ik verbijsterd naar de spuitslagroom.....was het plots al bijna pasen? De chocoladepaashazen keken me namelijk vanuit de volgende kopstelling ook al guitig aan.
Maar neen, t is beslist nog Januari.....
Vanwaar dan die slagroom?
Nu, in dit jaargetij dus, het zo koud en guur is, en donker en alle feest(dag)en achter de rug, zou je verwachten dat de supers niks extra's te verkopen hebben.
Maar ja het vriest! Kou en IJS.... das warme chocolademelk met slagroom.....verwarmend.
Ik ben gezwicht, ik heb weer de ruggegraat van een zeekomkommer....ik nam een bus spuitroom mee, voor op de warme chocolademelk van de kinderen. (ikzelf drink nooit melk)
Nouja, zeg, hmm, achja soms is het gewone leven een klein feestje, in ieder geval wel met deze snijdende kou en dan warme chocolademelk met slagroom.

Ikzelf drink altijd thee, nu vaak winterthee,lekker spicy en verwarmend. 

Reacties

  1. De ruggegraat van een zeekomkommer, hihi... Ach, voor slagroom mag je je wel eens laten gaan! Enjoy! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn kinderen vinden dit ook erg lekker. En dan ook nog smarties er boven op!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook de ruggengraat van een zeekomkommer. Alleen moet ik er niet mee thuis komen, want ik sta op rantsoen. En om nu die spuitbus leeg te spuiten tijdens de treinreis, dat gaat ook wat ver...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pasen valt wel vroeg dit jaar.... ;-)

    ps, ik ben verhuisd... schuif je ook aan bij mij aan de keukentafel? http://schrijvenaandekeukentafel.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De ruggegraat van een komkommer?
    Hoe gaat dan tijdens de komkommertijd?

    Nieuwsgierige groet,

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk