Net niks?

Diverse malen las en hoorde ik al over NETFLIX een online gebeuren waar je tegen betaling onbeperkt uit hun selectie films en series kunt bekijken.
Diverse mensen waren zeer enthousiast over bijvoorbeeld Breaking Bad, (KLIK ) maar menschen vreselijk vond ik die zeg, ik zat me vreselijk te irriteren aan de karakters en dat is zo gebleven tot de laatste aflevering. Bah, jasses zonde van mijn tijd zeg ( moet eerlijk zeggen dat ik wel eens lekker wat blablabla minuutjes skipte hoor )
Ik vond de netflix eigenlijk net niks......
Ik ben al niet dol op tv kijken, ik voel me er altijd zo moe van en heb altijd spijt van de tijd. (had ik een fijn boek kunnen lezen, of wat freubelen, of kokkerelen, of inderdaad opruimen enzo)
Naja
Ik wou het eerlijk gezegd alweer opzeggen. Maar als laatste gaf ik nog een serie een kans.
Once upon a time : vrij vertaald: Er was eens...
Jah en zo begint inderdaad ieder sprookje. Als kind was ik al dol op sprookjes lezen en in deze serie ( zeker geen kinderserie) zitten ze allemaal, geweldig fantastisch, een echte aanrader vind ik hem. Zulke leuke grapjes, helemaal gaaf!
Nouja een tip dus ....
Andere netflixers die nog een goeie tip hebben???

Reacties

  1. owww ik vond breaking bad echt wel heel super cool...... dus eh.. ik zal je m'n verdere tips besparen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij konden savonds niet wachten tot de kinderen weer lekker lagen te slapen zodat we verder konden kijken!

      Verder keek ik, orange is the new black, suits, the Bridge en nu gossip girls ma ja je moet wat als je lichaam niet meer wil ;) zolang het beweegt is het mij goed. Beter dan doeloos voor me uit te staren, vaak kan ik me door de pijn ook niet concentreren op het lezen van een boek. Een tijdschrift door bladeren doe ik ook wel voor De afwisseling Gr ikke

      Verwijderen
  2. Ik vind het ook zó gaaf: Once upon.

    Heb je Grimm al gezien? En Haven?

    Ook super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik ben ook dol op tv kijken maar netflix ken ik niet echt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor de tip. Ik vind er weinig films op maar series des te meer. Wij vonden allebei Breaking Bad steengoed (na de eerste drie, vier afleveringen, toen wist ik niet goed wat er van te denken).
    Heb je Fringe al gezien? Vonden wij ook goed...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk