Eet mij

Eat me , staat er met grote letter op de verpakking, van deze Madam Jeanettes... Ik krijg dan een soort instant Alice in Wonderland gevoelens en kan me bijna niet bedwingen en mijn fantasie slaat op hol.
Ik stel me voor dat iemand, ik bijvoorbeeld, er inderdaad van eet.
Wat zou er gebeuren, zou ik ook opeens reuzachtig groot worden?
Of Juist piepieminiklein?
Daar midden in de supermarkt, en wat zouden de mensen dan doen, instant gek worden, want het kan toch helemaal niet? 112 bellen?
Er staat nog klein en wit onder i'm hot, zou je daar dan zelf een enorm hottie van worden (hahaha)
  Want wat is nu precies een Madame Jeanette: 
Oorspronkelijk zou deze hele hete peper uit Suriname komen en er gaan verhalen over dat de peper vernoemd zou zijn naar een hete dame uit Paramaribo. Deze dame oefende het oudste beroep van de wereld vurig uit.
Zat ik er toch niet zo heel ver naast met mijn laatste veronderstelling,  dat je er een hottie van word.
Maar de Madame jeanette is tevens zeer intens heet/scherp:40 x heter dan een gewone rode spaanse peper ook wel Jalapeno genaamd en ook meer aromatischer.
Niet echt aan te raden die zo even weg te happen.


Eat me: KLIK- is een bedrijf, wat bv het fruit langer aan de plant laat rijpen zodat het smakelijker is en inderdaad direct eetbaar is, want rijp. Lekkerder gewoon dus, vind ik ook. Tevens zijn ze goed bezig en letten op dat er geen kinderarbeid etc, goede prijs etc etc en controleren dat blijkbaar ook nog, helemaal goed dus

Reacties

  1. Hahaha, ja zo even een madame jeanette onder je neus stoppen is niet aan te raden. Zeker niet voor beginners :-) Je zal je maar vergissen en denken dat het mini paprika's zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, je zou er maar spontaan een grote hap van nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk