Je weet dat het bijna zomervakantie is.....

De bakken speelgoed van school weer op je aanrecht te drogen staan.
En je op de maandagmorgen al de barsten in je nog slaperige hoofd hebt gelachen, omdat, terwijl ik nog kapot moe ben van de afgelopen zeer drukke diensten op de zaak, een der andere moeders gewoon zegt: nee, ik pieker er niet over ik heb thuis genoeg schoon te maken.
Whahahahaha ik niet, en daarbij is het ook nog mijn hobby, dat onmogelijke speelgoed van school schoonmaken, wat altijd een beetje naar oude opgedroogde kots ruikt, zo aan het eind van een intensief gespeeld jaar.

 

Reacties

  1. Oh ja, vorig jaar heb ik ook iets meegenomen, nu pieker ik er niet over hoor, genoeg te doen hier thuis hihi grapje ;-)
    Als ik kan kiezen kies ik iets wat ik in een waszak in de wasmachine kan wassen, ik ga het mezelf niet moeilijk maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je mag kiezen hoor, er staan een stuk of 10-15 bakken en 5-8 zakken verkleedkleren denk ik.
      Ook mag je deze week een keer na schooltijd komen helpen soppen in de klas, alles op vrije wil :-) voor als je gewoon niks te doen hebt denk ik ofzo ;-)

      Verwijderen
    2. Ja, ik mag vanavond zo'n anderhalf uur schoonmaken, nou ja die ene avond in het hele seizoen vind ik nog wel meevallen. Maar dat soort dingen komen altijd wel tegelijk aan het einde, wanneer het toch druk is met allemaal dingen.

      Verwijderen
  2. Haha, wat herkenbaar! Hier krijg je gewoon een stapel in je handen geduwd....niks kiezen, die tijd is geweest.....(hebben de moeders zelf verprutst...hihi) Soppen op school kan ook. Ik probeerde meestal die te doen, als manlief thuis was, dat was tenminste nog even gezellig.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JA ik heb ook weer een tas en woensdagochtend moet ik de hele morgen soppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tas is alweer terug naar school - lego, in een bad met chloorwater, laten weken, afspoelen, laten drogen, in een handdoek verder drogen, klaar - en de rest van de tassen negeer ik ostentatief. Kind gaat naar groep 3 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zijn jullie lekker op tijd al klaar dit jaar! Heerlijk

      Verwijderen
  5. O ja, dat deden ze vroeger op de kleuterschool ( eh eerste twee basisschool jaren) ook. Nam ik altijd makkelijke dingen mee om schoon te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh bah, rotklus ja. Maar dit kan in een sloop in de wasmachine toch? Scheelt weer zelf poetsen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewoon in grote bakken sop buiten zetten, de kleintjes het laten schoonmaken (dat vinden ze echt leuk) en daarna alles op handdoeken in de zon laten drogen.
    (Wij moeten nog 3 weken, maar ik vermoed dat ik nog wel een fijne bak montessori materiaal deze kant op zie komen)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het liefst doe ik duplo. Dat kun je in de afwasmachine doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk