De juiste flow

Op dit moment de vakantie flow, voor mijzelf had ik het heerlijke flow vakantie boek gehaald, gewoon omdat ik al vakantie heb.( en de manlief nog niet)
En daarin zat een enig vel, met camping tafereel incluis leuke uitknipdingetjes, een beetje kijkdoos achtig vond ik het zelf. En mijn twee jongsten vonden het ook geweldig leuk en maakten er meteen in een oude fruitdoos een hele happening van, de lego en duplo popjes als mede de playmobiel dieren hebben het reuze gezellig, en wij raken ook alvast in de goede mood.
De kinderen spelen lief en ik even een momentje in mn vakantieboek.
Soms zijn de genietmomentjes inderdaad echt in het nu, zonder je zorgen over later te maken, noch je te laten vastgrijpen door de vervelende tentakels uit mijn donker en duistere verleden, die mij vaak juist niet zo gelukkig maken.
Moet ik vaker doen....mindfullnes.

Reacties

  1. ja moet je zeker vaker doen,lekker genieten

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mee eens. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker! Geniet ervan!
    (en heerlijk boek he?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat boek heb ik ook in mijn handen gehad... zag er idd leuk uit maar heb het toch weer teruggezet.
    Lekker genieten van jullie vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt fijn Sillie! Zulke momenten komen inderdaad vaak onverwachts. Goed om je ervan bewust te zijn als ze zich voordoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doet P ook, is zeer rustgevend

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk