lief blog

liebster blog award
De regels:



1. Vertel 11 dingen over jezelf ;Poe 11 dingen, das wel heul veul he??? en wat moet ik dan vertellen, tja, peinszzzz.......
Inspiratie, flow, soms heb je het ineens en kun je de hele wereld aan en soms kan ik het maar niet vinden......en voel ik me moe, vervelend en rottig....en ben ik idd zelf ook niet zo leuk ... ( als anders, want anders ben ik altijd reuze leuk , al zeg ik het zelf ;-) )
Soms, he, bv als ik wel eens gezellig zit te borrelen met vriendin/buurvrouw , raken we ehm tijdens het borrelen in hogere sferen, eh enorm geinspireerd :-) en kunnen we zo ongeveer iedereen en elk wereldprobleem in 3  min voorgoed oplossen, desnoods ehm nogal bijzonder en ehm valsch, en daar hebben we dan weer de grootste lol om.(waarbij we tevens borrelen van de blogspiratie, die de volgende morgen ehm meestal zomaar verdampt en verdwenen lijkt ;-) ) Maar heerlijk dat dat is joh!
Ohjah en wat ik al een klein tijdje doe, en wat ik al langer wilde delen, maar ik vond het ook een beetje gek van mijzelf, is dat ik een beetje dus yoga(-online-doe) (klikkerdeklik) en dat is werkelijk reuze fijn en ook nog goed te doen, zeg maar, zonder dat je lichaam in de knoop raakt of dat je in slaap valt, op je mat...beetje yoga-voor-dummies :-)

2. Beantwoord de 11 vragen, die aan je gesteld worden

3. Maak 11 nieuwe vragen, oei oei oei, das wel heel moeilijk nog originele dingen te verzinnen hoor.Daarbij heeft prinsesje nonsens al zulke leuke bedacht vind ik.

4. Kies 11 bloggers met minder dan 200 volgers en stuur hen deze Award

5. Laat het hen weten

6. Bedank de persoon van wie jij de nominatie kreeg: bij deze Prinses Nonsense bedankt voor je lieve award, en je hebt werkelijk zulke leuke vragen bedacht, dat ik die gewoon nog eens doorgeef aan een ieder die het stokje wil vangen. Want ondertussen hebben al zovele  hem gehad, dus wie hier leest en hem vangt, bij deze, hij is voor jou.
 
Mijn 11 vragen aan jullie:
  1. Zou je wel eens je leven willen ruilen met iemand? Ik had  serieus wel echt graag eens een dagje met Moeder Theresa meegelopen .... 
  2. Waarom blog je? Ooit geprikkeld door Teuni(eenvoudig leven) zomaar ook een blog begonnen, en ik vond het meteen al zo leuk dat ik gewoon maar ben doorgegaan.
  3. Wat vind je van de huidige maatschappij? De huidige maatschappij baart me regelmatig zorgen, of beter gezegd de huidige zogenaamde normale norm.... 
  4. Aan wie heb je het laatst gedacht, en waarom? aan Sinterklaas, omdat ehm ik hij alles nog moet kopen.
  5. Welke droom wil je nog graag doen uitkomen? Ik zou graag nog eens een grote reis maken met mijn hele gezin, bv een rondreis door Canada en daar veel in de natuur enzo kamperen.(helaas is dat erg duur)
  6. Zullen we samen linken, jij doet mijn linkje op jou site en visa versa? Tuurlijk->done
  7. Theeleut of koffiemuts? Thee, absoluut,desnoods met theemuts, maar ik drink zeer zeker nooit koffie.
  8. Wat vind je van de modellen van tegenwoordig? Ik vind ze allemaal buitengewoon prachtig, mijn eigen knappe 14-jarige langpoot bakvis zou er zo tussen gaan staan :-)
  9. Huisvrouw of carrièrevrouw? Een soort van foute mix, dat is wat ik ben,  ;-) ik werk graag, en de dagen dat ik niet werk, welke er meer zijn dan mijn werkdagen doe ik net zo graag huisvrouw/moederachtige dingen. Maar waar ik iik ben ik leg er graag mijn ziel en zaligheid in.
  10. Is er iets wat je aan jezelf verbeterd (haar verven, correctie broekje etc)? Hm tuurlijk en ik gebruik op feesten en partijtjes ook graag wat make-up her en der, denk aan een mascaraatje, een lipstiftje, nagellakkie, duur luchtje...
  11. Wie of wat was je eerste liefde? Wie, dat was Steffie, op de lagere school, mijn eerste vriendje, ik zat in de eerste hij al in de tweede, en we gingen samen met de tram naar school. Wat? zustertje spelen, rond mijn 4- de kreeg ik het door mij zo fel begeerde bobo-verpleegsterschortje, wat ik zo ongeveer sindsdien niet weer heb afgedaan :-)

Reacties

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk