deze week zag ik....

Een beetje een late DWZI....
Maar ik zag de herfstvakantie beginnen.En we doen waar we goed in zijn en wat we graag doen. We rommelen een beetje aan, en gaan mischien nog op vlierbessen-jacht, en zeer zeker een keertje uitwaaien op het strand.
En de nieuwe en oude hamertje-tik-dozen werden opnieuw met gejuig begroet en manisch gebruikt ;-)
En zag ik tevens het manliefje weer eens een duik in het toilet nemen, deze keer niet in het kader van meer lol met eigen drol?(klikkerdeklik uit de oude doos)

Neen hij liet zijn mobieltje in de pot vallen ( tijdens het helpen van een der mini's)
hihihihi sorrry, moet er zelf ook nog steeds om lachen)

Reacties

  1. Hihihi! Arme man.
    Leuk, hamertje tik!
    Ik wens je een hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow dat vinden telefoons meestal niet zo prettig. Dus dat word een bijbaantje in de vakantie??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oei dat is iets minder van die telefoon.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk