silliesullie word sillie(lees)brillie?

Nu het zo donker is en dan ook al zo vroeg, moet ik steeds vaker het licht nogal fel aandoen, omdat ik anders de steeds kleiner wordende lettertjes niet kan lezen.
En als ik dan ook nog in de nachtdienst zit en dus helemaal zo'n mollenleven lijd , werken in het halfduister, slapen als het licht is en wakker worden als het alweer schemert. Dan zit ik dus maar steeds te turen en gluren naar die kleine lettertjes....mijn kookboeken hebben ook en masse  kleinere lettertjes gekregen.
Op mijn laptop heb ik de pagina's gewoon lekker op 125% grootte staan omdat dat zo lekker leest en ook mij e-book-reader kan ik aanpassen. Maar het ouderwetse papieren boek.....t is bijna niet te lezen...en ik lees zo graag en nogal veel ook. Ik kon de wordfeud op mijn telefoontje gelukkig nog wel goed zien:-), waar ik ondertussen ook graag even puzzel.
Slik, ik moet er nu echt aan: een leesbrillie.....klinkt al een beetje bejaard, vind je niet?

Reacties

  1. Dat klinkt als het begin van het einde ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijkt inderdaad op ouder worden!
    Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is dan weer het voordeel als je toch al een bril moet dragen. Daar wordt zo'n leesbril gewoon in geïntegreerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat je vast leuk,postitief blijven hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan ben je ECHT oud zeg... Pfffff...


    Ahum, ik eh, ben sinds een half jaar aan de leesbril. Voor 's avonds, als ik moe ben, en de letters erg klein zijn. Niet doorvertellen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach ... hier heeft Mr. T. sinds kort ook een leesbril. Al vergeet hij hem vaak op te zetten. Als het helpt, waarom dan niet gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nee joh klinkt als interessant en slim enzo..... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, erg hè? Ik vond het een hele stap van lezen naar een bril. Sinds kort moet ik steunkousen dragen. Ik zag mezelf in de spiegel en dacht 'nou nog een kunstgebit'. Ik heb mijn man een arm gegeven en gezegd: kom, we gaan verhuizen naar het bejaardenhuis.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk