me-time

Afgelopen avond was ik, de Sillie, te huize silliesullie, gelegen aan kleinkustdorp aan zee, vanaf 18:34 uur tot 19:12 uur geheel alleen in huis. Manlief was met de 2 mini's en een der pubers, vanavond  met puberzoon, naar ouderenkindzwemmen, en het bakvisje was naar tennisles.Ik was dus alleen, helemaal alleen. Ik viel in een soort van zwart gat.
Ik had kunnen opruimen, er lagen genoeg puinhopen, ik had kunnen wasvouwen, etc etc, maar ik deed even helemaal lekker niks .... en het was heerlijk. Doch wel wat kort.Ik had nog gerust uren kunnen niksen hoor.
Helaas zijn noch den puinhopen opgelost, noch de was zelfvouwend in de kast gaan liggen etc etc, maar het is ook niet weggelopen dus alles kan en moet alsnog worden opgeruimd.

Reacties

  1. Dat vind ik toch een prestatie van je: niks doen en toch een heel nietszeggend verhaaltje gemaakt! Zulke niksnuttige uren heb ik ook weleens - met meestal dezelfde afloop als die bij jou... drie keer niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Minder dan 3 kwartier voor jezelf, wauw ... jij weet het te regelen in huize silliesullie, daar ga ik hier in huis toch eens even over in gesprek:-) Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, 38 hele minuten voor jezelf. Gij ongelooflijke bofbips.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk he om even alleen te zijn, zou ik ook wel willen om 2 uurtjes per dag alleen te zijn, maar helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk, even helemaal niets doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk