lekker

Samen staan ze door de brievenbus te gluren
(me and my shadow)
komt de pappie al thuis?
soms roepen ze een tijdje samen door de gleuf naar buiten
pappie...PAPPPIEEE
heel schattig.
Want we hebben lekkere trek hoor!
 Hmm en daarna zou je toch zeggen gaan ze lekker met volle bolle buikjes lief slapen....
Maar nee, t is nu bijna 22 uur en nog zijn ze aan het ehmmm keten....
Gaap, dat ze toch niet moe zijn, wij zijn het namelijk wel ;-)
(Oh en ze zijn op dit tijdstip beslist iets minder ehmmm schattig)

Reacties

  1. Mooie foto van het stel dat wacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, ja dan kun je ze wel achter het behang plakken en dan gaan verhuizen,maar vandaag zullen ze wel weer schattig zijn.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeps 10 uur..ja dan ben je t zelf ook wel zat... maar zo voor de voordeur zijn ze wel lief! En wat een lekker bordje.banaan en rijst krijg ik er hier wel in maar al dat groen helaas niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan ben ik toch weer blij dat die van mij goede slapers zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig, die van mij zijn al weer veel ouder. Maar nu kun je weer niet slapen omdat ze nog niet thuis zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk