de snelle tijd

Hoe snel de tijd ook gaat merk ik soms vooral aan mijn kinderen, die groter worden en ouder. Maar desalniettemin vind het nog altijd leuk om een blaadje te lezen als het blad ZWANGER, een speciale uitgave van wij jonge ouders. Ook al zal ik nooit meer zwanger worden, de zwangerschaps en bevallings verhalen, vooral die over hilarische bevallingsverhalen, in deze uitgave weer erg beelden beschreven, blijf ik altijd boeiend vinden om te lezen.


Daarbij is het ook altijd een leuk kadootje om aan een zwanger vriendinnetje te geven.

Reacties

  1. Leuk om terug te lezen die verhalen over zwangerschappen. Vooral als je je eigen verhalen erbij hebt en niet meer hoeft te gissen hoe het zal zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk