home sweet home

Als ik in de tuin zit, en ik kijk een beetje omhoog, dan zie ik de stralend prachtig strak blauwe hemel, en de uitbundig bloeiende kersenbloesemtakken, die mij lijken te willen omarmen.
In de tuin lopen de mini's druk kakelend, als een stel kippetjes in de tuin te scharrelen, de kikkerbipsjes worden uitgebreid bewonderd,bemoedigend toegesproken en gevoerd met een vers blaadje gekookte sla, zijn ze dol op, die kikkerbipsjes.

Ik kan ze bijna horen groeien, mijn kinderen :-)

Puberzoon die even verkoeling zoekt, omdat hij zoals je duidelijk kunt zien, gesmolten is van de hitte, die er op zijn slaapkamer, de zolder heerst. Hij, die puber is namelijk van chocola, en dat kan niet tegen hitte ;-)
Manlief die zijn taak als drollenvanger gelukkig weer klikkerdeklik ( voor meer info) zeer serieus neemt en de hond behandeld die wegens zijn wat te lange haren ( hij/de hond gaat binnenkort naar de hondekapper) last had van een aanzijngatblijvendhangende drol .

Als dat geen sweet home is :-) 

Reacties

  1. Aah een heerlijke home sweet home, behalve die drol dan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, stoere zoon zo! Mijn kinderen kunnen het kikkerdril ook niet groot kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goede tip van die gekookte sla, hier ook kikkervisjes namelijk!
    En ja, verder natuurlijk heerlijke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie dag, dat zie ik zo!

    Je hoort ze soms groeien ja...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, die drollenvanger! Hier hangt er ook soms een drolletjes uit Muck. Ergens best grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke dag (inclusief drol, want ook dat hoort bij het leven)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geluk toch op jouw foto's ... een mini dwarsliggend in bed, een puberzoon inclusief afzakkende broek, bloesem, kikkergevalletjes, nog meer mini's en als toetje een drollenvanger ... happy home of niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie blog. Prachtige foto's.. En wat een mooi gezinnetje. Geniet maar lekker van het zonnige weer! groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, ik kan ook toch zo genieten van het fijne weer, alles wat er te zien is buiten en m'n gezinnetje - heeeerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, genieten, enz.enz.
    Maar toen we zelf nog honden hadden heb ik een tondeuse aangeschaft. De hondenkapper vond ik prijzig. De hond blij als hij weer van zijn dikke vacht was verlost, ik blij als het klusje weer geklaard was -dus na het stofzuigen van de vloer en douchen voor mezelf- en de dagen erna nog steeds met voldoening kijken en denken, een aardig uurloon bespaard.
    Hartelijke groet en tot laters
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @gerrie:ons hondje hoeft maar 2-3 x per jaar en ik heb die euro's wel over voor het gemak dat de trimster het voor ons doet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie bloesem en heerlijk huiselijk foto's hahahaha ook die van man plus hond...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk