Doen zonder denken maakt gelukkig

Het is onderzocht en bewezen dus , aldus nu.nl. Voor mij helemaal geen nieuws hoor, tijdens een van onze werkbesprekeningen( onder genot van een borreltje) kwamen Huizesteentje en ik al veeeeul eerder tot die  zeer diepzeezinnige flilosofie conclusie.Als we maar niet  zoveel dachten en piekerden, zouden we dan niet veel gelukkiger en lichthartiger door het leven gaan? Hmm jah hoor wij wel! Proost !
Maar vergist u niet, het is bepaald niet gemakkelijk, zeker niet voor beroepsdenkers/piekeraars.


Ohhhh even wat anders , we hebben zo genoten van het heerlijke weer gisteren, lekker de hele middag buiten...soort van doen zonder denken zeg maar ;-)

update van mijn vorige blogje: zelfs het bakvisje ging haar kamertje uitmesten en het manliefje had allerlei onzichtbare handelingen verricht ten einde het huis weer zichtbaar te maken onder duplo en aanverwante zaken.

Reacties

  1. gefeliciteerd! Zulke gezinsleden wil ik nou ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk weertje, dat leeft so wie so al 'lichter' vind je niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moeilijk vind ik: dingen doen zonder te denken. Daar zouden ze cursussen voor moeten geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als je het geheim ontdekt hebt van dat minder denken en piekeren, laat mij dan maar even weten - en wat fijn dat manliefje geholpen heeft met de onzichtbare taken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wel weer een lief plaatje.. vandaag was het prachtweer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha en terwijl jullie filosofeerden, maakten de mini's de buurt onveilig. Leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Missie geslaagd (en opgeruimd) in huize Sillie ... komt vast door die werkoverleggen vol tips met huize Steen:-) Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk