uitgeslapen

Poeeee , ik ben er weer, wat was ik moe. Na een aantal gebroken nachten vol onrustige mini's, volgden 3 nachten werken op de zaak, die weer op gevolgd werden door oudjaarsnacht, daardoor had ik werkelijk een ernstig slaaptekort opgebouwd.En dat heb ik de afgelopen dagen beetje bij beetje, in en rond huis gelummeld, weinig/niks doen, alleen het hoognodige, bijgeslapen, maar ik bleef moe en futloos,gisteravond gelijk met de mini's erin en nu eindelijk kan ik zeggen, ik ben uitgeslapen en uitgerust, fris en fruitig ,
Het is hier voor een deel nog vakantie (het mbo ging mee met de rest van het land, dus als moeder heb je dan 3 zalige weken hangjongeren op de bank) en mijn bakvisje had gister een slaapfeestje bij een vriendinnetje thuis.Ik bracht haar er naar toe, want ze moest zoveel mee slepen dat t op de fiets wel een hele toer zou worden en eerlijk is eerlijk , ik wilde gewoon ook zien waar ze heen ging , want het is een nieuw vriendinnetje uit de brugklas waar ik wel veel over hoor, maar die ik dus niet echt ken nog , zeg maar...
De bakvis vond het wel fijn dat ik haar bracht, maar natuurlijk een beetje gek dat ik me aan die andere moeder even wilde voorstellen.(stel je voor hoe gek)( daarbij was er sprake van een fotoshoot ook daar wilde ik het mijne van weten natuurlijk )
Toen we daar aankwamen en ik naar binnen keek , overviel verbazing me, ik zag allemaal soortgelijk als mijn eigen, bakvisjes zitten aan tafel zitten, werkelijk ze leken allemaal  zo op elkaar....en mijn bakvis gleed moeiteloos ertussen en versmold met de hevig kwebbelende rest.
De andere moeder en ik hadden aan een blik genoeg en schudden elkaar werkelijk begrijpend de hand, een geruststellend gevoel , evenals dat er  nog een moeder kwam die ook haar bakvis kwam brengen ( en kwam kijken wat voor vlees ze in de kuip had)
Ik wuifde nog wat wazig naar mijn onzichtbare in de groep verscholen bakvis, en hup,... er maakte zich een van hen los, die me een kusje gaf, ha mijn eigen schatje,ik wilde haar eigenlijk nog even vast houden, maar .....weg... was ze alweer...en ik spoedde me naar  mijn auto alwaar de mini's aan het loeien waren.

Reacties

  1. Haha zo grappig…
    het is alsof ik over mijn eigen bakvisje lees.
    Ik vind het ook zo verbijsterend dat de meisjes
    op een bepaalde leeftijd gekomen ineens allemaal
    op elkaar lijken.
    Ik heb al vele malen voor schut gestaan omdat ik in de stad
    uitbundig een verkeerde dochter (lees van iemand anders)
    groette.

    Heerlijk dat je een beetje hebt kunnen bijslapen!
    Heb een rustige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och arme wat een drukte he, kan me voorstellen dat je slaap nodig had. Ja tegenwoordig is het wel belangrijk om te weten met wie je kinderen omgaan. Fijne dag met je hangjongeren, plak ze achter het behang of zet ze aan het werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee, zet hem op. We gaan er weer tegen aan. Dit is echt een herkenbaar blogje van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk he, gewoon vroeg naar bed.
    Af en toe moet je bijtanken.
    En wat heerlijk die pubers.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat bijslapen, lummelen en aanrommelen, precies wat wij deze week ook nog even doen ... dacht ik ... tot de pubers opeens even hun sociale agenda gingen vullen. Vanmiddag een leeg huis, heel even ... ik ga genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh, ja, hoe herkenbaar! En ja, allemaal t zelfde. Zelfde haar, zelfde broeken, shirts,zelfde "uggs" en zelfde houding op de fiets...Lang leven de meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ahaaa, weer helemaal boven water :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Haha gaaf om te lezen, met die mini's, puber en bakvis! :)
    Ik zag je op de blog van zilverblauw.nl reageren op mijn zeepjes. Als je wil weten hoe ik ze heb gemaakt dan mail je me maar een keertje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk