is het alweer tea-time?

Zoals u ziet,lieve mensjes, ik wil best wel op de foto, maar dan onherkenbaar he....ik bedoel t is toch t www, je weet maar nooit wie er mee leest/kijkt enzo.(straks word ik nog gestolen,alhoewel mijn moederbediende altijd zegt dat men mij de volgende dag gillend terug zal brengen)Ik zal mij even voorstellen, ik ben een siamees en nogal adelijk van geboorte (met meterslange stamboom),en leid een tikkeltje aan indentiteitsverwarring, ik hou namelijk erg van apporteren, loop graag een rondje met de bediendes/bazen buiten en probeer ook wel de hondebrokken van mijn,wat ik denk mijn broer is op te vreten, vaak blijven die wel in mijn keel steken en moet ik daarvan hoesten, dus ik twijfel....Ben ik een HOND? Ik lig oa verder graag in de wandelwagen en eet graag de pap van wat ik denk ook mijn broers en zusjes zijn, ben ik een  kleinMENS? een KIND???Ik ben best wel klein dus het zou zomaar kunnen.
Ik drink thee het liefst goed heet en vers gezet ( ben ik  KONINGIN van Engeland????)( dan doop ik mijn pootje erin en wapper nuffig wat in de rondte zodat ik mijn mond niet verbrand)... bij voorkeur lady earl grey, maar iedere andere smaak of geen smaak is ook prima de prima.... zonder melk of suiker gewoon puur, dat is pas echt genieten.
En eerlijk mensen, een gouden tip? voor de heerlijkste thee?? GESTOLEN smaakt ie het allerbest!

Reacties

  1. Ik zou vandaag maar gewoon een extra kopje thee op tafel zetten voor deze dame van stand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. '...en wapper nuffig wat in de rondte...'
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze adelijke tante weet het leven in de brouwerij te houden!
    Leuk verhaal!
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja...hoor....geen twijfel mogelijk.....iemand van adel....
    Mauwt ze ook met een aardappel in haar keel??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Syl,
    Is ze te verlegen voor de foto soms?
    Dat kan natuurlijk ook.

    groetjes Jur en Sas en Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aangenaam kennis te maken. Maarre, hoe heet je nu eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een adellijke poes aan de hondenbrok en thee ... geweldig zo'n niet-standaard poezebeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hihi, super en herkenbaar, dat apporteren! Hier lopen er drie siamezen rond :-) en wat je zegt over gestolen worden en de dag erna gillend terug brengen....daar kan ik ook zo inkomen!!! Maar wij kunnen ze niet missen hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk