poe poe poe poe

Het was nog aarde donker, en koud boven de dekens, maar het kleine beepje zat daar niet mee, nee in het holst van de  nacht, terwijl ik zo heerlijk en verdiend! lag te slapen( en manliefje ook btw) begon zij eerst wat te smakken en smekken vervolgens leuk te kraaien en daarna een beetje te piepen en te jengelen.
Ik vroeg nog hoe laat het was aan manliefje, maar die kon nog niet praten( te vroeg, hij brabbelde en kraaide slechts onverstaanbare klanken)..... t was nog voor 4en.... duidelijk te vroeg, te vroeg ook voor een flesje al.Dus k pakte haar lekker beet en legde haar tussen ons in in bed, toen was het goed en  ging mevrouwtje meteen lekker slapen.Zo gezellig dat lekkere mollige babylijfje tussen ons in.Haar vergenoegde kreuntjes en zuigopdespeen geluidjes.Lief leuk en gezellig, ja...
Dat allemaal wel , maar ook  vreselijk vermoeiend, GAAAAAP

Reacties

  1. Ik heb vanmorgen om 5u mijn blogreacties gelezen, sillie. Bij ons was het ook even voor 4 toen ze allebei (!) wakker waren... eerst kleintje tussen ons in, dan wou kleuter ook, toen wou ik verhuizen want het bed was te krap, en toen ben ik maar met kleuter naar zijn eigen bed gegaan om daar samen te slapen. Gelukkig was hij kort daarna in slaap, maar ik ben er geen krak ik om dan weer in slaap te vallen.
    Wel jammer dat het nog zo donker en zo bibberkoud is dan. In de zlente/zomer vind ik het zo erg niet, dan maak ik een ochtendwandeling of begin alvast wat te poetsen.
    Ben blij dat ik niet alleen ben met zo een nachtbrakers ;-)
    En vanavond -ik zweer het- lig ik om 9u in bed. Alleen jammer dat er dan nog zo weinig mama-tijd overblijft.
    En die koeken van je, die ga ik vandaag ook eens uitproberen als manlief geen haverdinges vergeet mee te brengen van de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ sabine:ja ik ga er vanavond ook vroeg in!! Dat bedenk ik me vaker smorgens vroeg maar s avonds ben ik vaak niet het ben in te knuppelen, dna vind het toch weer gezellig en/of te veel dingen die mij afleiden en zo word het dan al snel weer pas rond middernacht dat we erin liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi hoe je het beschrijft voel ik zo de gezelligheid als je haar tussen jullie in legde. Het is inderdaad heel erg vermoeiend en slopend ook zo gebroken nachten. Ik heb soms het gevoel dat ik nooit meer uitgeslapen zal geraken, herkenbaar? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was ook om 4 uur wakker en kon niet meer in slaap komen.... Poes was blij dat de Baas beneden kwam. Maar ik mocht niet in de poezenmand om daar weer lekker in slaap te geraken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks dat het vermoeiend voor jullie is, lees ik ook dat het fijn is en gezellig met die kleine wurm tussen jullie in. Maar ik kan me voorstellen dat je snakt naar een aaneengesloten nacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alleen maar (bijna) pubers hebben heeft dus toch zo z'n voordelen, al kan ik me nog herinneren hoe ontzettend knus en gezellig het was!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ henk wat jammer,het was vats ook lekker warm geweest in het poezenmandje :-)
    @ allen het is natuurlijk wel heel fijn en knus en lekker ook... ik ( wij) genieten er wel heel erg van ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi. Ja. Heel herkenbaar met kleine kindjes. Bij ons is het op de moment weer ietske beter met het slapen. Maar Thijsje is dan ook ondertussen 17 maanden dus dat mag een beetje gaan komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk