water en brood

Weg,dicht,gesloten, dichtgespijkerd ... snik ik ben ontheemd,mijn "eigen" super is dicht,zeg maar weg.Als een dwaas dool ik door de vreemde supers waar ik nu op aangewezen ben om mijn boodschappen te plegen, om mijn gezin van het daaglijks brood, etc te voorzien.Het kost me uren om alle boodschappen te vinden en ik vergeet door het gemis aan mijn vertrouwde superindeling de helft van mijn boodschappen,zodat ik nog een keer op pad moet.Mijn boodschappen lijst zit namelijk in mijn hoofd nooit op papier en ik maak hem op de indeling van de super.En ipv 300 m is de dichtsbijzijnde super ehmj nu 5 km weg ofzo... (bedenk daarbij dat mijn kleine popje nog niet mee kan op de fiets)( ik zou natuurlijk met mijn eigen auto kunnen gaan....)
Nee ik heb de volgende oplossing bedacht,water en brood.Heerlijk...

Reacties

  1. En wie heeft bedacht dat de lidl opeens dicht is op zondag??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi een mededolende in deze zware dagen ;-)
    stom he???? van lidl ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend! Mijn favourite supermarkt en de biowinkel zijn ook gesloten op zondag. Gelukkig hebben ze hier in de GB ook veel op zondag dus op zondag gaan we daar heen.
    Gelukkig woon ik in de stad en is er voor mij niets ver weg.
    Alleen de kringloopwinkel is kms ver weg.

    Groetjes, Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal vervelend als je je aardappels wilt schillen tegen etenstijd....en je komt erachter dat je toch minder hebt dan je dacht....en dat je dan ineens in een hurry 5 km verder op moet.......zwaar balen dus!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk