het laatste roze wolkje verschijnt aan de horizon

De laatste week van mijn zwangerschapsverlof.Dan begint het beulen weer .En dan bedoel ik niet alleen het werken op de zaak, maar misschien meer het jongleren tussen werk en het gezin.Waarbij de mini's dan  naar haar gaan.Dat geeft me wel een rustig gevoel , ervaren als zij zelf is met 5 kids en zij paste ook al op mijn reuzekinderen toen die nog meer mini, zeg maar midi waren.( ohja en ze is ook mijn vriendin )
Eerst had ik een soort van to do lijst gemaakt ( in mn hoofd) met een lange, lange, laaange lijst met kleine en grotere klussen die ik nog af wil maken, voordat het werkende leven weer begint.Maar als ik die lijst eens bekijk...de week is absoluut tekort voor deze lijst.
Ik weet wat ik ga doen,ik gooi de rottige lijst weg.En dompel me nog even heerlijk zwelgend onder in het knuffelen, en van het best nog kleine babytje genieten... en probeer voor alle andere kindjes de beste en liefste moeder van de hele wereld te zijn ( just deze week he;-)  daarna ben ik gewoon weer  mijn eigen zelf, de vreselijke moederheks, moet lukken toch een weekje? )

warning:
Wee degene die me deze week uit mijn laatste roze wolkje wil halen.....

Reacties

  1. Geniet nog van deze laatste week verlof! Gelijk heb je: we met die lijst en volop genieten! Wat fijn dat Janne op je mini's gaat passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weg met die lijst ;-) Nog ff lekker genieten. Doe ik ook nog ff !!! hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het verlof bijna afgelopen is, maar juist daarom kun je nu lekker nog even genieten! Vooral gewoon lekker doen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Syl,
    Geniet deze week nog maar extra..........
    Neem het er nog van David en Lily om je heen
    groetjes de Haantjes uit de schooten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww...dat zal ongetwijfeld wennen worden volgende week.
    Ik wens je veel knuffel plezier toe.
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog even genieten en niet denken aan werken. Dat gaat altijd zo snel hé: dat verlof. Het is altijd te kort.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet nog van deze laatste week en straks heb je gewoon het beste van twee werelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wie begint er dan ook met lijstjes, hihi weg ermee!!
    Geniet van je laatste vrije dagen, knuffel je kleintjes lekker te pletter.
    Dat zal wel weer even wennen zijn volgende week...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ......enjoy every day.....
    gewoon jezelf blijven sil dan gaat alles je lukken en tjsa de eerste dagen zullen het moeilijkste zijn maar JIJ gaat het redden.

    gr pauluus

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk