tja

Bah bah bah
De grote boze tovenaar kwam mijn dag weer verzieken, de lucht om mij heen verpesten met zn aanwezigheid en eeuwige gezeur.Eerst belde hij me op, ik nam maar op want dat is soms het beste, hij wil de kuikens morgen graag vergiftigen met zn eten, en hij wil zijn vaarrooster doorgeven/bij mij thuis door de brievenbus gooien, of beter gezegd het vrije weekenden rooster, waarbij hij de kuikens ieder tweede vrije weekend wil zien( nogal dwingerig, het klinkt hier vrij neutraal maar geloof me zo is de werkelijkheid beslist niet).Ik heb gezegd dat ik daar niet op zit te wachten ( niemand hier trouwens) en dat ik niet kan/ga en wil beloven er rekening mee te houden.Maar hij kon het weer niet laten en klopte aan zodat ik oog in oog met hem moet staan waar ik een gloeiende hekel aan heb.
Zat er een stomme brief bij waarin hij zegt dat hij het contact met de kinderen wil behouden, had ie moeten bedenken voordat hij oudste zoon probeerde te wurgen .( vorig jaar voor de kerst)

Ik heb meteen weer de rillingen over mijn rug lopen

Reacties

  1. Klinkt of we dezelfde boze tovenaar hebben.... :-(
    Negeren is bij mij het toverwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja...hier ook zo'n boze tovenaar.....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk