rust

Hoera, de mini's slapen.Kleine man ligt boven te slapen na een drukke ochtend.Nouja de ochtend was best rustig, maar hij was zo druk met van alles. Spelen, torens bouwen de garage pakken daar mee spelen, boekjes lezen terwijl ik naast hem zit en de borst aan kleine zus geeft, tekenen/krassen,liedjes zingen,poes pakken,gek doen,bekertje drinken , stiekum de vritrine kast openen en glazen pakken, hard wegrennen als mammie komt, rozijntjes eten,boterhammie door de kamer smijten voor de hond ipv zelf eten, daar weer erg hard om lachen.Jaaaaaah enorm vermoeiend allemaal.En hij slaapt.
Mini-dochter vond het lachen met tandeloze bekkie, drinken, knorrrende varkensgeluidjes maken,nogmaals drinken en het in de tummietub gaan ook enorm vermoeiend.
En ze slaapt.
Nu zit ik te dubben,wat ik met deze onverwachte tijd voor mijzelf zal doen.
Zal ik even lekker aan mn kont krabben? ( heb ik al weken geen tijd voor gevonden) of zal ik even lekker een blogje schrijven?
Hm mijn vriendin had een gouden tip, doe eerst het een en schrijf daarna een blog :-)
Nou bij deze dus.

Reacties

  1. Oh wat fijn, even lekker ongegeneerd aan je kont krabben. Niemand die het ziet. Even een minuutje voor jezelf. Meid, je hebt helemaal gelijk (ik typte per ongeluk geluk, dat heb je natuurlijk ook!), maar ook bloggen hoor! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh záligggg....zomaar tijd voor jezelf.....dat zijn kadootjes! Ff aan je kont krabbelen trouwens ook.....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk