de eerste fruitige vrijdag

Gisteren al de fruitschaal geinspecteerd en de bejaarde citroentjes weggegooid evenals de kiwi's die ook al duidelijk van een rijpere leeftijd waren. De banaan die er op lag was gezegend met een hele mooie gave gele huid en een bijpassend heerlijk bananig geurtje en die werd snel naar binnen gewerkt door mijn jongste zoon, die zoveel lekkers natuurlijk ook niet kon weerstaan.
Er waren ook nog wat rimpelige appeltjes die gezusterlijk naast elkaar lagen te rimpelen, de een nog meer dan de ander en ook die kwamen niet in aanmerking om als fruit van de week op fruitige vrijdag mee te gaan naar school alhoewel zij wel solliciteerden en riepen als je ons schil en dan leuk in een tuppertrutbakje stopt zijn we werkelijk nog alleraardigst om te eten.Nee ook deze dames werden gerecyled in de groene bak ( jaaaa goed he? )
Het werd dus een van de nieuw gekochte frisse blozende jonge appeldames, die mee mocht naar school.

Reacties

  1. Haha, herkenbaar! Tegenwoordig heb ik een alarmsysteem op mijn fruitschaal: fruitvliegjes, als ik die weer zie is het tijd voor inspectie.

    Leuk log trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk