niet alledaagse beslommeringen in sprookjesland

Grommmm het elfje is vandaag ( net als gisteren) naar de grote boze tovenaar, gewoon vanaf 10:30-21:00 uur.... de puber gaat daar naar zijn werk bij de boer heen, tenminste nadat hij eerst hier thuis gedouched heeft( want hij douched nergens zoooo lekker als hier) En nadat hij snel nog wat naar binnen gewerkt heeft, want hij scheurt haast van de honger, en hij heeft altijd reasonable doubts over wat de grote boze tovenaar kookt.Dus dan kun je maar beter vast een bodumpje binnen hebben.
Ik word er altijd niet zo relaxed van... als de kabouters bij de grote boze tovenaar zijn....dat is al jaren zo en met reden zal ik maar even zeggen( om het kort te houden) Nouja nog een dagje morgen.... en dan hebben we het dit jaar weer gehad :-) ( jaaaa zie je wel ik kan het...positief denken)( maar niet al te lang en niet vreselijk goed hoor, dus ik hou het kort vandaag)
En daarbij ben ik het niet alleen die er moeite mee heeft, de poes loopt klagelijk mauwend dor het huis, de hond probeert steeds te ontsnappen(de boze tovenaar woont 300 m van ons vandaan) kleine broer huilt hardverscheurend als ze weggaat, en doet de hele dag nietsanders dan ondeugende dingen.De planten in de tuin hangen slap, de bloemen vallen uit mn orchideeen op de vensterbank.( kan ook door het warme weer komen dat laatste ) Mijn haar hangt slap,mn nagels brokkelen, mn huid word dof, mn ogen tranen de hele dag om niks,Mijn humeur is dodelijk voor liefste jongeman alias hubbie , zomaar... als elfje en puber bij de boze tovenaar zijn, anders heb ik nergens last van.
Ik zou er een boek over kunnen schrijven, maar dat word vast geen leuk boek dan, dus maar niet doen.

Reacties

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk