verlof

Hmm sommigen vragen mij wel, verveel jij je niet ? Gewend als je bent toch te werken en dan nu helemaal vrij...Nou haha nee ik verveel mij nooit.( helaas want dat lijkt mij wel eens heerlijk, dat je gewoon niet WEET wat je nu eens moet doen.) Er is hier altijd wat te doen, ook lekker :-)

En in de weken voorafgaand aan de bevalling vind ik het ook altijd extra leuk juist nog iets te ondernemen met een of meer van de andere kinderen,of met manlief, alleeen of vriendinnen.Juist omdat als het kleintje er eenmaal is je als moeder daar toch een beetje door bezet gehouden word.(hangt het niet aan de tiet dan heeft het wel darmkrampjes etc etc)



Al mijmerend kom ik wel byzondere uitjes tegen in de sluiers van mijn geheugen.Klein voorbeeld toen ik zwanger van van nr 2 ging ik een week voor de bevalling met nr 1 naar de kinderboerderij,leuk dachten we hij was al 3 jaar en we kwamen er wel vaker.Het was ervoor een hele week wat regenachtig geweest,maar nu dan stralend mooi weer.Gewapend met een zak vol oude rimpelige eigen tuin appeltjes togen we op weg naar de geitjes.Nou waren we het hek nog niet door of we werden werkelijk overvallen, de grote witte vader geit sprong tegen mij op en zwanger en topzwaar als ik was kukelde ik languit achterover in de modder, mijn nr 1 probeerde de plastik zak met appeltjes te redden maar vader geit sleurde die uit onze handen en nr 1 ging languit op zn buik erachteraan totdat ik riep laat maar los jongen.

Buiten het hek liep een oudere heer langs op veilige afstand die riep: Gaat het?( wat dacht ie zelf? )

Met moeite kwam ik weer overeind uit de zuigende modder greep mijn kleine zoon en we wankelden terug naar de auto, daar kleedden we ons uit tot op ons ondergoed want we waren zo modderig geworden dat we anders daarna de hele auto hadden moeten soppen.

Oudere langslopend eheer liep niet meer maar bleef aandachtig kijkend staan.Hij stond er nog toen we weg reden naar huis,zijn mond stond open, maar ik geloof niet dat hij nog wat wou zeggen.



naja en dat was maar een voorbeeld...

ik verveel me dus niet snel

Reacties

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk