politiebericht

GROMMMMM
de feiten:
Oudste puberzoon van 14 had een schoolfeest vanavond en is daarbij op heterdaad betrapt met bier en zonder id bewijs.
Hij belde vanuit de politiewagen op weg naar het buro of wij, nee ik zeg dit verkeerd.Hij vroeg of zn stiefvader hem op kon komen halen.Mijn hubby is namelijk een stuk rustiger van aard, ik ben nogal vreselijk opgewonden en kwaad als ik kwaad ben GRRRRRRR dan kan ik werkelijk hele pakkende teksten bedenken die zelfs de grootste misdadiger waarschijnlijk huilend ter aarde doen vallen van schaamte.Ohjah en dan weet ik ook nog eens van geen ophouden.
Alsof hij die zulke stomme dingen doet het verdient dat ik ophou met boos zijn GRRRRR
Het kan dan wel zijn dat die puberhersenen geen/minder verbinding hebben met hun frontale hersenkwab( die je normaal afremt )maar dit soort dingen hebben we 10000000 keer besproken.En hier thuis maar braaf ja en amen knikken GRRRRRR
En hij kan wel bedenken dat de rustige zachtaardige stiefvader hem beter op kan halen dan ik.( Pubers hebben blijkbaar echt een heel apart werkend brein dat dan weer wel dan weer geen connecties maakt met diverse kwabben PFFF)
Nou ik dacht we wachten eerst een tijdje zodat de puber wat kan zweten op het buro ( en wij/ik kan afkoelen) maar nu belde de politie al of we hem nog op kwamen halen.

word vervolgd

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk