nu al dwars?

Oh nouja nu was ik gisteren bij de gyn,voor controle,dochterliefje blijkt nog steeds dwars te liggen.Poepoepoe nu al... dat beloofd wat voor de toekomst ;-)
Volgens hem hoef ik me er nog geen zorgen over te maken, wnat bij een vierde hebben ze wat vaker meer ruimte en kont het vaak nog goed in een van de laatste weken.
Uitwendig draaien geeft volgens hem ook maar beperkt resultaat 50/50 % ehm
Ohjah anders kijken we de volgende controle wel of we een afspraak voor een keizersnee moeten maken....
Kijk dat had hij misschien beter NIET moeten zeggen, lekker rustgevend bericht.
Nu kan ik meteen aan niks anders meer denken.
Zelfs een dagje therapeutisch winkelen met mijn vriendinnie en onze beider jongsten was niet in staat om de muizenissen hierover uit mn hoofd te doen laten verdwijnen.
het zal wel goed komen , vast, hoop ik

Reacties

  1. Je kan goed vaginaal bevallen van een kindje in stuit hoor , daar hoeft die man met slagers behoeften ;) niet meteen aan te pas te komen , dat zou zelfs thuis gewoon kunnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk