heet

De wereld zit niet alleen vol met mooie natuur enzo , maar ook met geweldige uitvindingen :-)
Nachten lag ik wakker van de hitte, dreef ik mn bed uit van de warmte. Totdat ik oververhit op mijn bed zittendwerd gevangen door de gedachte , ik had toch nog een ventilator?
Manlief had m binnen een minuutje gevonden op zolder in de bergruimte ( oh wat heerlijk eens niet kwijt)
En ik heb de hele nacht heeerlijk koel liggen wezen en flufte er weer helemaal van op.Ik was eigenlijk ter plekke in staat een van mn klusjes te gaan doen in de heerlijk koele windstroom.
Ik kan niet anders zeggen... wat een GEWELDIGE UITVINDING!!!!
Zo simpel en zo doeltreffend tegelijkertijd.Zelfs het zoemen klinkt aangenaam in de oren, je zoemt zo mee weg naar een koel koel dromenland :-)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk