cursus

Nou moet ik voor mijn werk weer een dagje op herhalingscursus planetree, voor diegenen die ( nog) nooit van dit concept gehoord hebben( zoals ook ikzelf hier voor)
Het komt in het kort erop neer :
De patient staat in het middelpunt en hoe hij/zij het het liefst wil hebben daar moet je als GOEDE verpleegkundige dan voor zorgen.
EEEhm zo leerden wij dat in de beroepsvoorbereidende periode voor a verpleegkundige
ook al, dus ehm vernieuwend idee??
Kweenie,maar dat is misschien weer niet zo aardig van mij gezegd, dus klaarblijkelijk heb ik vast nog heeeel veeel te leren.

Reacties

  1. Deze patient krijgt nog steeds pijn in zijn kop van al dat rood op deze blog :)

    Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé hallo,
    Ik kom even bij je kijken want ik werd wel nieuwsgierig van je berichtje. Altijd leuk als mensen reageren!
    Ik kan me goed voorstellen dat je met zo'n druk gezin en werk geen tijd overhoud voor een moestuin. Misschien straks met de kinderen wat sla en aardbeien? Sommige kinderen vinden het leuk om een eigen tuintje te verzorgen.
    Ik wens je een heel fijn weekend! groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk