Hier groeit mijn sla

Omdat het zelf kweken van wat groentjes altijd leuk en lekker is, kocht ik bij de ace-tijon een grappige kleine kas(10 euries voor wie t weten wil) en omdat het aldoor nog zo koud was, vond ik het een goede investering. Zet m vooral daar waar enigzins wat zon schijnt, dan groeit alles nog wel wat beter en sneller, maar das logisch.
Want ik had zo'n zin in lekkere verse veldsla, rucola, snijbiet etc etc...
En dat groeit er zeer gemakkelijk in op.
Ah jah en mijn twee jongsten vinden zaaien en planten etc nog steeds erg fantastisch dus die waren mijn grote hulpjes, vanavond eten we restjes plus een heerlijke salade uit eigen koude nouja t is best warm in die kas

Reacties

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk