School vermoeiend deel 2

Natuurlijk had ik voorgaand probleempje ook (dit jaar wederom) met school, de juf dus, gedeeld.
Die pakte het wonderwel meteen op, en al binnen een uur ofzo, kreeg ik een mailtje dat zij gesproken had met onze dochter.
Ze had stelselmatig vragen gesteld en was er al snel achter dat onze dochter moe was. Zij word 's nachts wel eens wakker en is dan 's morgens zo moe dat ze in haar bed wil blijven liggen en slapen, en niet naar school wil.

Hier vielen wij van onze stoel.
Een heel enkele keer is ze 's nachts wel eens wakker, mag echt geen naam hebben.
Maar  's morgens in bed willen blijven liggen??? om nog verder te slapen? NOPE, dat wil ze echt NOOIT. Ze wil überhaupt het liefst nooit slapen en in bed gaan liggen :-).
Zodra haar ogen open zijn, begint haar dag. Lezen, schrijven, kwekken, spelletje doen :-)

Maar leuk bedacht......van de juf, die kan in ieder geval zeker zijn, die hoeft er niks meer mee.

Reacties

  1. Haha leuk zo'n dochter!! Hoop dat juf dit niet serieus neemt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op zich mooi dat de juf zo het initiatief nam en wat probeerde. Maar de uitkomst is dan weer een beetje jammer als ik het zo lees...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw dochter lijkt me super begaafd, ze heeft juf helemaal door met haar vragen en ze stuurt juf met een kluitje in het riet.
    Waarom wil ze niet naar school? M.i. omdat ze zich stierlijk verveeld op school, thuis kan ze lezen en doen waar ze zin in heeft. Ik ken dit gedrag van mijn kleinzonen. Ik zou zeggen laat haar eens testen op haar begaafdheid. Sterkte en veel plezier met je slimme dochter!
    Mariam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk