Nieuwe telefoon

Het is al even geleden dat ik geblogd had, niet omdat ik er geen zin meer in heb, en ook niet omdat ik niks meer te vertellen heb, of niks meer meemaakte de afgelopen tijden..oh my...je moest eens weten.
Maar neen, na ruim 4 jaar trouwe diensten gaf mijn telefoon een samsung note 2 het op.....echt er was niks meer aan te doen.
Dus ik moest een nieuwe(re). Kijk daar ging het fout.
Met den oude kon ik alles....bloggen, lezen, leuke foto's, spelletjes als wordfeuden, en niet geheel onbelangrijk leuke foto's uploaden naar mn blog.
Grom, deze nieuwe kan dat niet. Tenzij ik hem aan een draadje aan mn laptopje hang, en ook dat vind ik een enorme afknapper. Net een drempel te hoog om even snel een blogje het www in te gooien, met leuke foto...
Ik kocht een Huawei p9. Waarom? Nou dat is allemaal de schuld van mijn man. Jaaa Jaa.
Mijn bejaarde samsung en wat ik met mijn telefoon überhaupt wens te doen, daarvoor hoefde ik echt geen duur(dere) samsung te kopen. (ja ik koop altijd mijn telefoons, want ik heb graag lagere maandlasten en daarbij doe ik altijd heel lang met mijn telefoontjes). Aldus de man.
Ik vond hem meteen al minder ehm handig, maar dacht dat ik mogelijk aan de vernieuwde dingesen allemaal moest wennen, en dat heb ik dan dus met alle nieuwe telefoontjes, ook een eventuele samsung note....
Maar, nu na een aantal weken doorbijten, ben ik nog steeds niet gewend, of tenminste doet dat nare ding niet zoals ik het graag wil. Ik haat m.
Pluspunten heeft hij rustig ook wel, ze wegen voor mij echter niet op tegen de minpuntjes, ik vind de foto's ook minder .
Huiluh.
Ik twijfel of ik hem niet weg zal doen.


Reacties

  1. Leuk weer wat van je te horen eh lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei dat is balen, kun hem niet ruilen voor een andere?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarom geen Samsung A3? Niet duur en een perfect toestel dat alles kan wat je oude ook kon???
    PS: luister NOOIT naar je man als het dit soort aankopen betreft ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ken ik wel. Van de zomer werd mijn samsung S4 zooooo traag dat ik het ergste begon te vrezen en toen heb ik om 'raad' gevraagd bij zoon (huawei) en man (one+) en daarna heb ik gewoon weer een samsung gekocht, nieuwere versie maar wel lekker vertrouwd.
    Zou die huawei op mp zetten, want hier wordt je niet gelukkig van.
    Wel fijn weer wat van je te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tsja... Ik heb net mijn abonnement verlengd (6 euro per maand, dat moet kunnen). En de verkoper maar proberen om mij een moderner toestel aan te smeren. "Meneer, dat ga ik niet meer leren!" (of het kunnen of willen is laat ik in het midden...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb een Huawei p9 en vind het juist een fantastisch toestel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. welkom terug en fijn weer je stukjes te kunnen lezen. En wat je telefoon betreft..: gewoon eens kijken op marktplaats ofzo daar zijn ze ook niet zo duur en alleen kopen als je m mag bekijken en even gebruiken ed. En liefst op een huia adres
    Gr petradepooh

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk