Herfstkleedjes

Terwijl het overdag echt nog zomers heet is hier (in de tuin in ieder geval wel)
is het 'smorgens en 's avonds al best frisjes.
Dus komen mijn "kleedjes" en lange vesten weer tevoorschijn.
Heerlijk vind ik ze, vooral dat beige lange vest.
Maar ook de poncho-achtige omslachtigheden.
Waarvan ik er meteen maar 2 kocht, omdat ik al wel dacht dat mijn oudste dochter er ook dol op is.
En een paar nieuwe fleece-dekentjes voor koude avonden, de vorige zijn verdwenen(met een der groters meegenomen en nooit meer thuis terug gezien, of wel thuisgekomen, maar zodanig onder de takjes en andere bosgrondmaterialen, dat ik liever mijn wasmachine heel wou houden en het derde fleece dekentje was door de kat bevuild, toen die een keertje flink aan de scheiterij was, daar werd ik zelf zo misselijk van, werkelijk, die heb ik zelf meteen weggesmeten in de kliko)

 
Ik ben er nogal dol op . 

Reacties

  1. Nou ja zeg, doen deftige katten dat ook? Lekker warm al die kleedjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja zeg, doen deftige katten dat ook? Lekker warm al die kleedjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, hier ook zulke dekentjes...heerlijk, heb je wel nodig, t koelt echt af 's avonds.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De avonden en nachten met gisteren 18 en vannacht 17 graden vind ik nogal zomers. Dus nog geen fleecedekens al ben ik er gek op. Had er zelfs eentje mee in het ziekenhuis waar om 7.30 uur de airco begon te loeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De avonden en nachten met gisteren 18 en vannacht 17 graden vind ik nogal zomers. Dus nog geen fleecedekens al ben ik er gek op. Had er zelfs eentje mee in het ziekenhuis waar om 7.30 uur de airco begon te loeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inderdaad wel dekenweer aan het worden. Bij ons liggen ze in de la van mijn houten bank.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jaaa wij zijn hier ook gek op dekentjes,maar dan moet het wel heel wat kouder worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja vsn die lange vesten, daar kun je mij zodra het kouder wordt in uittekenen. Nog geen dekens op de bank, maar ik heb katten die of bovenop of stijf tegen je aanliggen, dus daar krijg je het wel warm van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk vind ik dat! Die tijd van dekentjes, vestjes... Af en te de houtkachel aan... :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk