Home sweet home

Hallo again, we zijn weer terug op t nest.  
We hebben echt geweldig genoten, heerlijke rustige camping,
met een heerlijk zwembadje erbij waar de jongsten zo de hele dag wel in wilden blijven.
Gelukkig konden we ze af en toe er uit krijgen om ook eens wat in de omgeving te bekijken. 
Seasight.
 
Stenen in overvloed voor de eeuwige verzamelaars. 
Ik waande me in een aquarel.Zo mooi. 
 De prachtigste hortensia's ....

De liefjes bij zee. 
Natuurlijk deden en zagen we veel meer, een echte slakkenfarm, brrr, waar het grot-achtig vochtig was en ook zo rook. Een prachtige vlindertuin in een der vele havenstadjes.
 

En toen hadden we ook regen, en was het tijd om weer naar huis te gaan.

Reacties

  1. Wat een prachtige omgeving. Ik kan me voorstellen dat je een heerlijke vakantie hebt gehad!
    Welkom thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk genoten van al dat moois. Die steen is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk genoten van al dat moois. Die steen is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk