Taal

De 2 jongsten zijn weer bezig met een van hun geniale meesterplannen...... Ze vonden een bijsluiter van een bedlampje (van ikea) en zagen dat daar in alle talen geschreven stond. Dat fascineerde hen ontieglijk en nu gaan ze tjechiek en polski en chinees en weetikwat nog meer leren... alle talen hangen broederlijk naast elkaar, en ze spreken onverstaanbare talen in bijzondere klanken giechelend en lispelend uit. 
Hoe geweldig is het als je alles kunt lezen, dan kun je alles zelf leren, aldus mijn jongste maniak zoon.

Reacties

  1. Geweldig! Nu maar hopen dat het een echt fatsoenlijke handleiding en niet woord voor woord vertaald uit een andere taal waardoor het helemaal raar loopt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt briljant dat! Geniet ik van, dt soort initiatief. En fijn, zo samen aan de leer ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een slimme en leergierige kinderen heb jij! Ik vind het werkelijk loffelijk dat ze al die talen daar hebben opgehangen : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sillie, je bent de gelukkige winnares van een stokje dat ik je toegeworpen heb! ;-) Vrijblijvend, uiteraard, maar hopelijk raap je hem op, want ik ben wel benieuwd naar je antwoorden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ambitieus! Haha. Heerlijk wat kinderen bedenken.
    Mijn dochter zong laatst zwaar gebroken zelfverzonnen Engels. Een mevrouw ging luisteren en vroeg of het nou Schots of Iers was. Gaelic, zei ik lachend maar het is wel diep Gaelic hoor, wordt bijna nergens gesproken. De mevrouw knikte instemmend...oeps

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk