Ouder en wijzer?

Gisteren verjaarde ik, en had ik zonder dat ik er wat aan "deed" een hele fijne dag.
Ouder worden, sommige vinden het niet zo leuk, zeker niet als het reeds over de 40 is. (of vul zelf een getal in) Maar tegenwoordig denk ik vaak, ik ben toch wel gewoon heel blij, dat ik het mocht worden, weer een jaartje ouder, er zijn er genoeg die dat niet kunnen zeggen.
En dat je bij het ouder worden, denkelijk ook wijzer zou worden, aan een kant, voel ik me nog net zoals toen ik 17 was, en tegelijkertijd heb ik zoveel meer ervaring, dat ik ongetwijfeld veel wijzer ben dan toen.
Maar tegelijkertijd heb ik ook vaak genoeg situaties waarvan ik (achteraf dan toch zeker) denk, waar is die wijsheid op het moment dat ik het nodig heb?

Reacties

  1. Van harte gefeliciteerd! En inderdaad, mooi als je weer een jaar mag bijschrijven toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! blij dat het een leuke dag Is geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! blij dat het een leuke dag Is geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En ik ben ook altijd weer blij met elk jaar. Want net wat je zegt: niet iedereen krijgt dat....

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! En voel je alsjeblieft lekker zo jong als je wilt. Of zo oud, net hoe je pet staat;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte gefeliciteerd , en een goed en gezond nieuw levensjaar toegewenst !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk