Roekoeroekoe

De afgelopen vakantie ging de oudste dochter (nog) met ons mee, gezellig, en ook kwam er ergens halverwege een vriendin, die de tweede week bleef.
Maar de eerste week dus, waren we "alleen" met haar (en de twee kleintjes jah ofcourse) maar gingen we winkelen, dan wilde zij bij hele andere items kijken dan ik natuurlijk. En dat is prima, maar hoe vind je elkaar dan weer terug?
Nou, naamroepend door de winkel lopen, vond ze wat kinderachtig dus bedacht ze, geniaal plan als altijd, roep dan ROEKOE ROEKOE. (Op vakantie is zij namelijk nogal anti-mobieltjes en ook thuis is ze niet de meest mobiel bestbereikbare bakvis)
Zo gezegd, zo gedaan.....na een poosje wat gesnuffeld en gescoord te hebben in de winkel, riep ik een paar keer ROEKOEroekoe, richting alle windstreken, ik moet zeggen, het werkte echt meteen ...... diverse mensen in het winkelend publiek keken onmiddellijk mijn kant op....twijfelachtig of ik wel helemaal goed bij mijn hoofd was.
Maar niet de bakvis natuurlijk. Die snuffelde rustig verder. Jaja geniaal plan...
Zo niet de kleintjes, die vinden het reuze leuk en roepen vrolijk KAKAKAKAAAAH terug.
En deze week is ze met vriendinnen een week kamperen aan de Zeeuwse Kust poeeeh...... een hele kudde geniale meisjes, ben benieuwd wat ze beleefd hebben.

Reacties

  1. Haha, daar stond je dan als koerende moederkloek in die winkel.
    En je bakvis, die heeft nu gewoon een geniale week.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Hoop dat je dochter een mooie week heeft. Aan het weer kan het niet liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bijzonder eigenlijk, een puber die niet aan haar smartphone zit vastgekleefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik verbaas me ook: een anti-mobiel puber?: Roekoe is wel leuker ja. Hou dat er in.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk