Drukke weken

Avond4daagse
en zelf zat ik deze week op cursus voor de zaak.
Bijscholing, twee lange dagen ver weg, altijd goed en prettig dat je zelf weer helemaal uptodate bent.
Maar ook vind ik het na een migraine-aanval, waarbij ik geen letter kon lezen= vaarwel voorbereiding...toch altijd ook een beetje eng/spannend. Een hele groep met vreemde mensen ( oh en er zaten vreemde tussen hoor) en dan moet je constant laten zien dat je de materie beheerst. (theorie en praktijk) En dan is het prettig om te zien en merken dat wat "wij" doen op de zaak en ook als persoon (ha dat ook) helemaal best wel heel erg prima is.
Gelukkig geslaagd JIHAAAA en achteraf bezien jaaa echt viel het toch wel reuze mee.
Waarom ik er dan altijd zo tegenop zien?

Reacties

  1. Gefeliciteerd. En tja, met de wijsheid van achteraf ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij over twee weken avondvierdaagse,drukke week is dat aktijd he.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan leest als een zeer positief bericht. Van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het goed ging. Zeker als je je niet had kunnen voorbereiden. De stress komt vast door een stukje onzekerheid.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk