De rommelmarktschatten

Traditiegetrouw plaats ik ook vandaag weer de schatten van de rommelmarkt, net net zoals voorgaande jaren op mijn blog.
Op de koningsdagrommelmarkt kocht de jongste zoon een spel voor de paystation. Duurste item, ik meen 7 euro.
Ik blije tulpen voor mezelf. 1,25 per bos
Oudste dochter 2 boeken over bergklimmen en een over de Amazone. 2 euro totaal
Ik ook nog 3 tomatenplantjes voor in de minimoestuin. 1 euro per stuk.
Jongste zoon skates in een volgende maat alweer, wat groeien ze hard. 4 euro
Oudste zoon weer een monopolyspel, t oude versie is echt stuk gespeeld voornamelijk op onze kampeer/zomervakanties. 2 euro 
spel triominos 2 euro 
Jongste dochter deze fantastische jurk voor barbie. 1 euro. 
Verder schijnt hier heerlijk de zon en is het prachtig weer, dus snel naar buiten!

Reacties

  1. Mooie schatten voor weinig. Hier wel zon maar harde koude wind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jullie hebben goed je best gedaan,leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je gekocht. Vooral dat Lego spel weet ik van mijn kinderen, is een goede aankoop. En Triominos is ook erg leuk, zeker voor 2 euro.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen, die skeelers zijn echt niet duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed geslaagd op de rommelmarkt! Wij scoorden een mooi houten poppebedje :-)
    Leuke verhalen plaats je op je blog.,

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk