Het stokje van 3

 Zoals gezegd ik kreeg hem van Appelfien en Gekwek. Waarvoor dank, ik vind het altijd wel moeilijk want alle leuke geestige antwoorden zijn al gegeven en ik denk dan wat heb ik toe te voegen, maar ik ga het dan toch proberen !
1/ Welke dingen zijn voor jou onmisbaar bij het bloggen?
Een/liefst mijn eigen laptop, alhoewel het op de tablet en zelfs op mn smartfoontje op zich (bv in vakanties) nog wel te doen is. Mijn fotootjes. Thee. Oh en het helpt ook wel als er geen kindjes in de buurt zijn die met hun schelle stemmetjes de woorden die ik in mijn hoofd had om te bloggen overschreeuwen noch hun mollige en kleffe plakkerige vingertjes in de buurt die ook willen tiepen!
Ze hebben hun eigen tiepmachine.

2/ Welke 3 dingen mogen niet op een blog ontbreken?
Nou zie hiervoor ook mijn tips bij nummer 11.
3/ Over welke onderwerpen schrijf je het liefst?
Nou dit blog gaat over mijn huiselijke en gezinskant, van mijn leven, tevens wil ik graag min o meer leuk bloggen, niet een zeurblog maken, want van zeuren word ikzelf al niet vrolijker en een ander al helemaal niet, wat me niet tegenhoud wel soms goed de waarheid en de dagelijkse irritaties neer te zetten, maar dat is anders, toch? (ik schrijf voor de lol ook nog wel over andere onderwerpen, maar dat dus niet op dit blog).
4/ Wat zijn de 3 populairste posts op je blog?
Ik heb werkelijk geen idee, het boeit me ook niet zo, als ik zou moeten gokken denk ik die blogs waar ik ook de meeste reacties op krijg, gaande over klein huiselijk verdriet, vreugde en onrecht :-)
5/ Welke 3 dingen wil jij uitstralen/bereiken met je blog?
Poeeee ik ben ook weer niet zo bezig met uitstralen enzo hoor, ik doe meestal maar wat :-)
6/ Via welke 3 sociale media is jouw blog te volgen?
Sorry alleen via bloglovin, fb heb ik al jaren geleden weggegooid :-)
7/ Wat zijn de 3 voor- of nadelen van bloggen?
Bloggen is cheaper then therapy, is helemaal waar!
Ik vind de blogsters onderling vaak echt vriendelijk bemoedigend en dat vind ik ook best echt prettig ( de wereld is al hard genoeg )
Herkenbare dingen lezen bij een ander geeft me vaak toch een gevoel van je bent niet de enige op de wereld, ik voel me sterker, ofzo....en vaak ook geinspireerd, bv door de opruimblogjes, (je weet wel wie) en dan denk ik, na het lezen van een opzwepend stukje weg met de rommel in je huis, ik kan dat ook en inderdaad mensen k heb er al een kast uit gegooid! Waarvoor dank :-).

De oude kast en ja daarachter zat weer oud en lelijk behang zsjucht, dat eraf nu een lelijke muur ...
en zo blijven we aan de gang, want daarnaast zat een lelijke deurpost, die nodig een nieuw verfje moet. en daarnaast zit.... ja het wel bekende domino effect....
Maar goed we gaan verder.
8/ Welke 3 mensen laten de meeste reacties achter?
Zoals gezegd ik hou daar geen lijstjes van bij, ik ben gewoon blij met een ieder die al de moeite neemt te reageren, altijd leuk! bij deze echt iedereen bedankt!
9/ Wat zijn jouw 3 favoriete blogs?
Dat wisselt nogal een beetje, daarbij zijn het er veel meer dan 3 en ze zijn me allen even lief, dus ik zou niet weten welke hier dan op te schrijven.
10/ Over welke 3 onderwerpen lees je het liefst bij andere blogs?
-Huiselijke dingen: koken, tuinieren
-geluksmomentjes, inspiratie
-geen onderwerp, maar er zijn gewoon mensen die een verhaal goed weten te vertellen, daar hou ik van :-)
11/ Welke 3 blogtips heb jij voor andere blogs?
-Schrijf, weet waar je het over hebt en schrijf vaak/regelmatig, liefst elke dag (lukt mijzelf ook niet altijd hoor, maar ergens diep van binnen heb ik wel die intentie, alleen is het geen moeten, dan zou het vervelend worden en ik blog juist omdat ik het leuk vind). Maar ook weer niet te lange teksten, het moet wel een beetje snel leesbaar zijn.
-Deel je ervaringen over wat dan ook, een review bv liefst met foto's is vaak leuk om te lezen, vind ik dan .....of een DIY(do it yourself) of een tutorial.
-Fotootjes, vind ik altijd leuk, heb je zelf moeite met het openbaar/ op het www gooien van prive oto's dan zijn daar op het www ook truukjes voor te vinden zodat je wle leuke foto's kunt maken/plaatsen, maar niet expliciet je privacy weggeeft(ofzo).
12/ Wie vind je ongelofelijk hard zagen op zijn/haar blog?
Ha, dat was een zelf verzonnen vraag van Appelfien, ik vond m leuk, maar ehmmmm nogal wat mensen kunnen soms behoorlijk zagen hoor ;-) soms sla ik die dan even over :-).

Nu in nomineren ben ik slecht, ik ben altijd bang dat ik mensen in verlegenheid breng door zulke dingen en dat ze dan denken dat ze het moeten doen omdat ik ze genomineerd heb en ik anders lig te huilen op te grond. Wie er zin in heeft pakt hem maar op!

Reacties

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk