Toch gestoken

Wellicht komt het door het relatief warme weer maar mijn kleinsten lopen toch zo nu en dan met een muggebeet op hun zo heerlijk zachte huid rond, zelfs in dit jaargetij dus, wat best wel vreemd is.
Ook ikzelf kan eerlijk zeggen dat ik recent gebeten ben, weet alleen niet door wel insect, maar in ieder geval word ik er enorm opruimerig van.
Zo heb ik wederom de onmogelijke rommel in de bakjesbak opgeruimd en alles waar geen passend deksel bij te vinden was of juist geen onderkant/bak, weggesmeten. Zo dat luchtte werkelijk lekker op.
Eerlijk gezegd kan ik dat slecht, ik denk altijd, ik vind hem ontbrekende deel binnenkort nog wel, hoogst waarschijnlijk, net na mijn weggooibui.(de volgende morgen ofzo, waarbij ik dan altijd een soort van , hetistochzondegevoel krijg, en de vuilniszak/bak in wil duiken, om het weer terug te pakken, maar daar ben ik toch ook weer vies van/te lui voor, daarbij weet ik dan ook acuut niet meer zeker of dit wel echt het ontbrekend deel van dat ding is etc etc, en zo knaagt het aan mijn huishoudgeweten, slurpt het mijn energie en lust tot meer opruimacties soms wel weg, ahum....)
Gelukkig ben ik ondertussen al genezen of, was mijn aanval van korte duur, want t was enorm vermoeiend al dat opruimen ;-)

Reacties

  1. hahaha nee niet eens dat was het rare ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook lastig om deksels weg te gooien. Ik heb ook altijd nog de hoop dat ik het ontbrekende deel nog terug ga vinden.

    Mijn kinderen klagen trouwens ook over een mug! Maar ze hebben geen muggenbulten.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha ik ken dat wel ,ik heb dat ook wel dat ik dan zo,n ding bewaar en denk die vind ik vast nog wel.

    en ja ook ik en manlief hadden een grote muggenbulten op onze rug,en dat in deze tijd,echt heeeel raar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te zachte winter, daar houd je een hoop muggen aan over.

    Ik ben de laatste tijd best goed in weg doen. Weggeven, weggooien. Het wordt nog wel een beetje leger hier...eens.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk