Yolo

Bij de lidl stond er een yoghurtmachine naar mij te roepen; Neem mij mee, neem mij mee....
En ehm aangezien ik geen impulsaankopen meer wil doen waar ik uiteindelijk niet zo veel mee ga doen, negeerde ik het in eerste instantie.
Maar het geheel liet mij niet los, een vriendin stuurde berichtjes erover dat zij hem ging kopen maar dat het haar ook echt wat voor mij leek.....
Het foldertje van desbetreffende winkel kwam wat laat door de brievenbus en daar stond ie ook al in....
kijk nou zelf eens leuke kleine glazen potjes met fleurige deksels.


En je zou er ook soja-yoghurt mee kunnen maken ( moet ik nog proberen hoor, maar ik lees goede berichten). De oudste zoon die thuis was bromde tegen me waarom KOOOOOP je hem dan gewoon niet?  voor die paar euro, is het leuk toch, of niet en dan knal je hem gewoon op marktplaats.
YOLO (you only live once)
En ik deed het, nu staat dus achter nieuwsgierige siamees en ziek-thuis-hoestende-kleinste-meisje, mijn eerste yoghurt te ehmmm worden.
 

Reacties

  1. Zo heb ik een aan/uit relatie met de blender ;-). Wel/geen, wel/geen. Was het lekker?
    Ik zie vooral op tegen het opkuiswerk! Er is al zoveel af te kuisen en dan die machine nog. pffff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, laat even weten wat het resultaat is! Ik stond er vanmiddag ook mee in mijn handen nl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk joh! Ik heb ook zo'n yoghurtmachine, echt heel lekker hoor! En zoveel beter dan de dikke yoghurt die ze hier verkopen, ik ben oh zo blij met mijn machientje. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o ik ben benieuwd hoor! KUP (=keep us posted ofzoiets ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die folders komen er hier niet meer in. Anders koop ik teveel dingen die ik niet nodig heb...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er ook een. Van een ander merk, maar wel van die potjes. En ik vind het heerlijk en heel eenvoudig. Ik maak er ook 24-uursyoghurt mee. Dat is extra zacht van smaak. Ik gebruik 'm niet het hele jaar, maar in periodes heb ik er weer echt zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg! Groot gelijk dat je hem gekocht hebt. Als iets je zo blijft bezig houden dan moest het vast zo zijn. Wat dat betreft is de Lidl net zo link als de Action! Ze hebben allemaal dingen die je in de verleiding brengen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk