Moestuin op ehm woensdag

Tijd vliegt hier en zo groeit het in de minimoestuin ook de potten en vierkantemeterbakken uit. 
Er staat andijvie, kruiden, peterselie, bieslook en sla door elkaar afwisselend, in de hoop dat de slakken te misleiden en wat voor ons overlaten dit jaar, maar met wat slakkenkorrels gaat het tot nu toe goed.
Links mijn aalbessenstruik, die zwaar is van de regen en de nog groene bessen, zo groot als knikkertjes.  Rechts de piepertjes die uit een paar uitgespruite aardappels zo groot als mijn aalbes zijn bijna, Verrassend!
Nog wat bijna verzopen kweekspul om uit te planten maar ik heb geen ruimte meer, moet er nog een vierkantemeterbak bijhalen/maken denk ik. 

Reacties

  1. Oh slakken, zwijg me ervan. Hier hebben ze ook al zoveel planten opgevreten, maar ik durf geen korrels te leggen uit angst dat mijn hondje ze dan opeet. Ze hebben me eens gezegd dat koffiedrab ook zou helpen tegen slakken, maar ik zie tot nu toe nog geen resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat groeit lekker. Erg hé, die slakken, binnen één nachtvreten ze zo een halve bak vers opgekomen spul weg.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je even reageert! bedankt, ik ben dol op reacties!

Populaire posts van deze blog

Een fris begin

Ordelijk